Nintendo Switch 2: néhány bolthálózat tönkretette a hardvert!

A japán cég vadonatúj konzolja tegnap jelent meg, és máris több játékos szembesült működésképtelen Switch 2-vel – a problémát maguk a boltok okozták, nem a Nintendo!

 

Néhány játékos igazán „új élménnyel” szembesült, amikor át akarta venni a frissen megjelent Switch 2-t: a vadonatúj konzol már a dobozban sérült volt. Többen is a GameStop lánc egyik New York-i üzletébe mentek éjfélkor, hogy elsőként vigyék haza a Switch 2-t. Amikor azonban kinyitották a dobozt, megdöbbenve tapasztalták, hogy lyukak éktelenkednek a kijelzőn – a bolti dolgozók ugyanis a blokkot egyenesen a doboz elejére tűzték, és a tűzőgép átszúrta a képernyőt is.

Ez több vásárlóval is megtörtént ugyanabban a Staten Island-i GameStopban, ahol úgy tűnik, minden vevő így járt. Akik ebbe az üzletbe mentek, valószínűleg csak akkor kapnak cserekonzolt, amikor megérkezik a következő szállítmány – de ez természetesen jogos elvárás, hiszen nem az ő hibájukból sérült meg a készülék, hanem a figyelmetlen bolti dolgozók miatt.

Az online reakciók nemcsak a GameStopot bírálták, sokan a közösségi médiában a Nintendo csomagolási módszerét is kifogásolták, mondván, a kijelzőt nem kellett volna felfelé fordítani a dobozban. Kíváncsian várják, hogy a Nintendo reagál-e a problémára, vagy ha további esetek kerülnek napvilágra a boltok hibáiról. Világszerte számos helyen volt éjféli premier (még Kanadában is, ahol az EB Games név ismét előkerült, függetlenül a GameStoptól), de hasonló esetet máshonnan nem jelentettek.

Egyelőre ez a Staten Island-i eset mindenki számára intő példa: mit NE tegyenek. A Switch 2 egyébként visszamenőleges támogatásban is jól teljesít, erről a mai hírekben részletesen beszámoltunk.




Forrás: WCCFTech, Bsky

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.