Resident Evil Requiem: két kameranézet közül is választhatunk!

Ezúttal nem fogja a Capcom utólag betenni a második kameraállást a játékba, ahogy ezt legutóbb a Resident Evil (8): Village esetében tette.

 

A Resident Evil Requiem volt a Summer Game Fest egyik nagyobb bejelentése. A Capcom játékáról megtudtuk, hogy visszaviszi a sorozatot Raccoon City-be annak pusztulása után (ne felejtsük, a Resident Evil 3 végén egy finom kis nukleáris töltettel megszabadultak a várostól). A Requiem főszereplője egy új karakter, Grace Ashcroft, a 2003-as Resident Evil Outbreak egyik szereplőjének lánya.

Grace Raccoon City-be tett utazása nem az egyetlen dolog, ami a Requiemben összeköti a régit és az újat. A franchise történetében először fordul elő, hogy bármikor válthatunk a külső és belső nézetes játékmenet között. A Capcom a Summer Game Festen egy zárt ajtók mögötti demóban mutatta be a funkciót mint egyfajta meglepetést. Az eredményt a japánok összehozták: ez valóban meglepetés volt, hiszen eddig egyszer sem volt gyárilag két külön, bármikor használható kameranézet.

Az átmenet nem olyan kecses, ugyanis ehhez meg kell állítani a játékot. A Capcom valószínűleg nem azt tervezi, hogy a játékosok folyamatosan váltogassák a kameraszögeket. Hasonlóan a Resident Evil Village-hez, amely a megjelenés után kapott egy külső nézetes módot, ez az opció azoknak szól, akik nem tudják megemészteni a Resident Evil gondolatát karakter nélkül a képernyőn. Ez a váltási lehetőség a franchise rajongói táborának megosztottságát is jelképezi, és ezt szeretné a Capcom valahogy kezelni. A cég a Resident Evil 7: Biohazardban és a Resident Evil: Villageben belső nézetre váltott, és anno a Capcom ezt a korábbi játékoktól megkülönböztető jellegzetességként hirdette, de a Resident Evil 2 Remake és a Resident Evil 4 Remake töretlen népszerűsége miatt nem lehet figyelmen kívül hagyni a régi, váll feletti kamerát sem.

Nehéz elképzelni azonban, hogy a Resident Evil Requiem felérjen az Resident Evil 7 klausztrofób horrorjához, miközben két nagyon különböző nézőpont köré tervezik. A két kamera támogatása azt jelenti, hogy a Requiem szintjeit szükségszerűen külső nézetre tervezik, ami széles folyosókat és minimális rendetlenséget jelent, hogy kevésbé akadjon be a lebegő kamera a február 27-én PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re megjelenő játékban.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu