Marathon: késik a Bungie franchise-ának rebootja!

A pletykák megint igazat mondtak: a Bungie beismerte, hogy bizony több idő kell az új élő szolgáltatású (live service) játékuknak…

 

A Bungie egy új, még nem közölt időpontra halasztotta el multiplatformként tervezett live service játékát. Eredetileg szeptember 23-án jelent volna meg a játék, de a pletykák alapján a Marathon reboot állapota tarthatatlan volt ehhez, és majd ősszel fogják csak közölni, hogy mikor számíthatunk rá. Akár fogadni is mernénk, hogy törölni fogják végül az egészet, de majd meglátjuk. Mindenesetre nézzük a Bungie közleményét:

„Köszönjük nemcsak a Marathon leleplezése és az Alpha játékteszt körüli szenvedélyes visszajelzéseiteket, hanem a türelmeteket is, amíg időt szakítottunk arra, hogy figyelmesen meghallgassuk és feltérképezzük a következő lépéseket. A közösségi médiában és a Discordon folytatott minden egyes hozzászólásotok és valós idejű beszélgetésetek erős és világos volt. Ezt megszívleltük, és tudjuk, hogy több időre van szükségünk ahhoz, hogy a Marathont olyan játékká alakítsuk, amely valóban a ti szenvedélyeteket tükrözi. A fejlesztőcsapatunkban folytatott hosszas vita után úgy döntöttünk, hogy elhalasztjuk a szeptember 23-i megjelenést.

Az alfa lehetőséget teremtett számunkra, hogy kalibráljuk és összpontosítsuk a játékot arra, ami egyedülállóan vonzóvá teszi – túlélés nyomás alatt, rejtély és történet minden sarkon, raid-szerű endgame kihívások és a Bungie műfaji meghatározó FPS harca. Ezt az időt arra használjuk fel, hogy a csapatot képessé tegyük arra, hogy olyan intenzív, nagy tétekkel teli élményt teremtsen, amelyre egy olyan cím, mint a Marathon épül. Ez azt jelenti, hogy elmélyítjük a kapcsolatot a fejlesztők és a játék legfontosabb hangjai, a játékosaink között. A következő néhány hónapban folytatjuk a zárt tesztelést (az alfa résztvevőinek bevonásával), hogy játékmenet-frissítéseket kivitelezhessünk, és teszteljük az új funkciókat, amint azok bekapcsolódnak.

Néhány közvetlen fókuszterületünk a túlélő játék fejlesztése (nagyobb kihívást jelentő és vonzóbb mesterséges intelligenciával való találkozások, kifizetődőbb körök, új típusú loot és dinamikus események, a harcok feszültebbé és stratégiaibbá tétele), a Marathon univerzum kibővítése (nagyobb vizuális részletesség, több narratív és környezeti történet felfedezése és interakció, sötétebb hangvétel, amely átadja az eredeti trilógia témáit), és több közösségi élmény (jobb játékosélmény szóló és páros játékosoknak, proximity chat, így a közösségi történetek életre kelhetnek).

Még az ősszel újra hallani fogtok rólunk, amikor a játék új megjelenési dátumával együtt megoszthatjuk az elért eredményeket. Még egyszer köszönjük a türelmeteket és – ami sokkal fontosabb – a szenvedélyeteket. A folyamatos visszajelzéseitek segítenek nekünk abban, hogy a Marathon olyan hihetetlen játékélményt nyújtson, amilyet mindannyian tudunk róla.”

Csak aztán nehogy úgy járjanak vele, mint a Concord, ami ennek a generációnak az eddigi legnagyobb bukása lehet.

Forrás: Gematsu, Bungie

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu