MindsEye: eladásokban is csúfosan gyengén teljesít?

Az Ampere Analysis adatai szerint eléggé kevés játékossal rendelkezik a Build A Rocket Boy játéka, amin az ex-Grand Theft Auto producer, Leslie Benzies is dolgozott.

 

A The Game Business az Ampere Analysis adatait közli, amelyek a júniusi jelentősebb megjelenések játékosszámait tartalmazzák. Az Ampere Analysis szerint a MindsEye valamivel kevesebb mint 250 ezer játékost számlál, ebből körülbelül 150 ezren PlayStationön játszanak. A Steamen, az egyetlen platformon, ahol a MindsEye tartalomkészítő platformja elérhető, az Ampere mindössze 35 ezer játékosról számol be.

A MindsEye jelenleg a 2025-ös év eddigi legrosszabbul értékelt játékának számít, és bár a Build a Rocket Boy olyan gyorsan tolja ki a hotfixeket, ahogy csak tudja, jelenleg nem világos, hogy van-e valódi út a stúdió debütáló játékának megváltására, különösen, ha az, ami a növekedés fő forrása kellene, hogy legyen, a felhasználók által generált tartalmak platformja, csak a játékosbázis legkisebb része számára játszható.

A Game Business megnevezi az FBC: Firebreak című játékot is, amely a megjelenéskor küszködik annak ellenére, hogy a teljes játékosbázis platformonként körülbelül 1,3 millió játékos (valamivel kevesebb, mint 800 ezer játékos az Xboxon, 541 ezer a PlayStationön és 54 ezer a Steamen). Egy többjátékos fókuszú játék esetében ezek bevallottan nem olyan számok, amelyeket a fejlesztők látni szeretnének, és mivel a játék az Xbox Game Pass és a PlayStation Plus kínálatában is ott van, ezek közül sok játékos nem jelent közvetlen eladást.

Ennek ellenére ez a Remedy első jelentős próbálkozása a többjátékos játékok területén, és a több mint 1 millió játékos mérföldkő elérését elismerő üzenetében a stúdió határozottan kiáll a Firebreak támogatása mellett.

A The Game Business által említett többi játék – köztük a Dune: Awakening, a Rematch, az Aggro Crab és a Landfall indie slágere, a Peak – sikeresnek lett nevezve. A Peak-ből az első héten több mint 1 millió példányt adtak el. Az Ampere Analysis frissített játékosszámlái szerint a Dune: Awakening több mint 1,2 milliónál tart, míg a Peak már több mint 2,2 millió játékosnál jár.

Az Ampere arról is beszámol, hogy a Rematch játékosbázisának legnagyobb része (nem meglepő módon) az Xbox Game Passon való elérhetőség miatt Xboxon van (1,58 millió játékos). PlayStationön a Rematch valamivel 800 ezer játékos alatt áll, míg a PC-s verzió több mint 1,1 millió játékost ért el. Ha a Sloclap képes lesz crossplay-támogatással bővíteni, érdekes lesz látni, hogy a játék hogyan növi ki a nélküle is erős kezdését.

Forrás: WCCFTech, The Game Business

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)