Reaper Actual: egy óriási, 776 kilométeres online háborús világ, amit a PlanetSide 2 veteránjai alkottak [VIDEO]

Nem veri nagy dobra, de ez a játék egy 776 kilométeres, óriási nyílt világot kínál, amelyet a masszív multiplayer lövöldék mesterei fejlesztettek, és amit azonnal ki akar majd próbálni minden taktikai shooter-rajongó. A Reaper Actual a Distinct Possibility stúdió munkája, amelyet korábbi PlanetSide 2-fejlesztők alapítottak – a játék pedig egy olyan „térképet” ígér, ahol sosem ér véget a meccs.

 

Rengeteg katonai shooter létezik. Ez a műfaj már a videojátékok kezdetétől fogva végigkísérte minden generációt – igaz, a teljes megújulás helyett inkább alcsoportok, alműfajok születtek. Ebben a környezetben mutatkozott be a Distinct Possibility stúdió Reaper Actual című játéka, amely egészen szokatlan módon próbálja forradalmasítani a taktikai shooter kategóriát: ebben a világban ugyanis a harc sosem ér véget. Az első trailer már most megmutatta a folyamatos, kitartó, nyílt világú háborút, amelyben PvE és PvP összecsapások keverednek – és amely máris felkeltette az online taktikai harc rajongóinak figyelmét.

A Reaper Actual mögött a PlanetSide 2 veteránjai állnak

A Reaper Actualban a játékosok globális konfliktusban vesznek részt, ahol különböző paramilitáris frakciók küzdenek városokért, falvakért, erdőkért és hegyvidékekért. A játékosok bármikor becsatlakozhatnak, kiszállhatnak a háborúból – a háború itt sosem áll le. „Reaperként” különböző frakcióktól vállalhatunk küldetéseket, de akár teljesen függetlenül is mozoghatunk, így az akció mellett egy komoly szerepjátékos szabadságot is kapunk.

A legérdekesebb, hogy a játék egyik fő pillére a bázisépítés: fegyvereket, felszereléseket, sőt járműveket is gyárthatunk, illetve új Reapereket toborozhatunk, hogy bővítsük csapatunk képességeit. Ez a rendszer stratégiai mélységet ad, és elősegíti az egyéni fejlődést abban a hatalmas, többjátékos környezetben, ahol – ahogy mondják – „a kör sosem ér véget”, és bármikor beszállhatunk vagy kiszállhatunk.

A PvE és PvP közti kölcsönhatás folyamatos és dinamikus lesz. Előfordulhat például, hogy az egyik osztagnak el kell tüntetnie egy különleges célszemélyt, míg egy másik, valódi játékosokból álló csapat éppen őt védi – így kiszámíthatatlan, átfedő küldetések színesítik majd a Reaper Actual folyamatosan változó világát. A koncepció lényege, hogy a hatalmas, 200 játékost befogadó pálya minden négyzetméterén pörgés és feszültség uralkodik: a térkép négyszer nagyobb, mint a Warzone rekordere, Caldera (194 km²).

A projekt mögött Matthew Higby és Tramell Ray Isaac áll, akiknek neve a PlanetSide 2-ből lehet ismerős – ott akár 2 000 játékos is harcolt egyszerre, tartós, élő pályákon. Bár pontos megjelenési dátum még nincs, a Reaper Actualhoz már most lehet előzetes jelentkezést leadni PC-re, a Steam és az Epic Games Store felületén.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu