Bár a The Last of Us: Online végleges törlése még mindig fájó pont a rajongóknak, a játék rendezője már a jövőre készül: Vinit Agarwal bejelentette, hogy Japánba költözik, ahol teljesen új fejlesztőstúdiót alapít.
A PlayStation utóbbi éveinek egyik legnagyobb pofonja volt, amikor végleg törölték a The Last of Us: Online-t. A Naughty Dog hivatalosan is leállította a multiplayer fejlesztését, hogy ismét az egyjátékos címekre koncentrálhasson – annak ellenére is, hogy tudták, ennek belső következményei lesznek. Azóta hónapok teltek el, de a többjátékos projekt vezetője most váratlanul új terveket jelentett be: továbbra is videojátékokat szeretne készíteni, méghozzá egy vadonatúj stúdió élén.
Vinit Agarwal üzenete rövid, de minden sora tele van elszántsággal és lendülettel. Mint az X-en (korábbi Twitter) megosztott posztból – amit a Push Square szúrt ki elsőként – kiderül: „Holnap Japánba költözöm. Egy új stúdiót is alapítok.” Ennél többet egyelőre nem árult el, így a következő hónapokban, sőt akár években is várnunk kell majd a részletekre.
Agarwal hosszabb ideig is csendben maradhat. A stúdió még gyerekcipőben jár, rengeteg menedzsment- és logisztikai kérdést kell megoldani, és az első videojáték koncepciója is csak formálódik. Könnyen lehet tehát, hogy a cég első projektjéről vagy bármilyen fejleményről jó ideig semmit sem hallunk majd.
A The Last of Us: Part 2 – Remastered új játékmódot kapott
Közben a Naughty Dog az Intergalactic: The Heretic Projectre és a jól ismert The Last of Us: Part 2-re összpontosítja energiáit. Meglepetésként a PlayStation-csapat bejelentett egy vadonatúj játékmódot a remasterelt változathoz, amely kronologikus sorrendbe helyezi a történet eseményeit. Ezzel egyúttal orvosolták a játékosok egyik leggyakoribb panaszát is, amely az eredeti narratíva tempójára vonatkozott.
Forrás: 3djuegos



