Donkey Kong Bananza: a Nintendo is elismerte, hogy a frame rate necces!

A nagy N is elismerte, hogy a Nintendo Switch 2-re napokon belül megjelenő játék nem fut teljesen tökéletesen.

 

A Nintendo hamarosan piacra dobja a második nagy belső fejlesztésű (first-party) címét a Switch 2-re, a Donkey Kong Bananzát. Miért Switch 2-exkluzív, és miért nem egy cross-gen cím? (Hiszen ne feledjük, hogy a fejlesztés a Switchen kezdődött; erről korábban már szó volt a hírekben.) Íme a válasz, amelyet a Nintendo EPD rendezője, Takahashi Kazuya adott a spanyol Lavanguardia weboldalnak adott interjújában. Az interjú során rámutatott, hogy miután kipróbálhatta a sajtó a Donkey Kong Bananzát, úgy tűnt, hogy az előzetes buildben voltak frame rate-tel kapcsolatos problémák, Takahashi pedig erre is válaszolt.

„Ahogy korábban említettük, folytonosságot akartunk teremteni a pusztítás láncolatán keresztül, és ehhez nagyszámú rombolható tárgyat kellett beépítenünk. Ez csak a Nintendo Switch 2-n volt lehetséges, amely lehetővé tette ennyi elem elhelyezését a képernyőn, valamint a különböző anyagokat és a nagyszabású pusztítást. Emellett, hogy fokozzuk a pusztítással járó elégedettség érzését, sok energiát fektettünk az effektek és a hangok, valamint a megsemmisülő tárgyak megjelenésébe.

Több tényezőt is figyelembe kell venni. Először is, szándékosan használtunk olyan effekteket mint a hit-stop és a lassított felvétel, hogy hangsúlyozzuk a becsapódásokat. Másodszor, mivel voxel-technológiát használunk, vannak olyan helyzetek, amikor a környezetben jelentős változások és pusztítás következik be. Tisztában vagyunk azzal, hogy ilyenkor a teljesítmény kissé csökkenhet. Azonban, ahogy mondod, összességében a játék sima, és azokon a pontokon, ahol nagyszabású változások történnek, a szórakozást és a játszhatóságot helyeztük előtérbe,” mondta Takahashi.

Nem úgy hangzik, mintha egyáltalán aggódnának emiatt – talán készülnek is egy első napi patch-csel. A teljesítményproblémák súlyosságáról és egyáltalán a játék egészéről napokon belül többet meg fogunk tudni, ami nem véletlen, és nem is valami vicc: a Donkey Kong Bananza ugyanis csütörtökön, azaz július 17-én fog megjelenni a Nintendo Switch 2-re.

Forrás: WCCFTech, Lavanguardia

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)