A játék rendszerigényei bár változtak, ezt csak egy bizonyos trükkel érte el, úgyhogy nem olyan jó a helyzet mint elsőre gondolnánk.
Nézzük is a Wuchang: Fallen Feathers PC-s rendszerigényeit:
Minimum rendszerigény – bekapcsolt DLSS vagy FSR mellett:
Operációs rendszer: Windows 10 x64 (verziószámot nem említenek)
Processzor: Intel Core i5-8400/AMD Ryzen 5 1600
Memória: 16 GB RAM
Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM)/AMD Radeon RX 580 (8 GB VRAM)
DirectX: DX12
Szabad tárhely: 60 GB (SSD javasolt, a HDD támogatott)
Ajánlott rendszerigény – bekapcsolt DLSS vagy FSR mellett:
Operációs rendszer: Windows 10/11 x64 (verziószámot nem említenek)
Processzor: Intel Core i7-9700/AMD Ryzen 5 5500
Memória: 16 GB RAM
Videókártya: Nvidia GeForce RTX 2070/AMD Radeon RX 5700 XT/Intel Arc A750
DirectX: DX12
Szabad tárhely: 60 GB (SSD szükséges)
Ezek alacsonyabbak a korábban közölt rendszerigényeknél, de van itt egy kis trükk. Ők is beálltak a felskálázó használatát javasló fejlesztők közé. Tehát ha anélkül játszanánk, akkor ennél jóval izmosabb processzorra és videókártyára van szükségünk, így ebből adódóan amit itt látunk, az lényegében ámítás, mert a DLSS és az FSR ne legyen már kötelezőleg használandó technológia.
Még egy dolgot ki kell emelnünk. A rendszerigények egyik esetben sem említettek felbontást és frame rate-et, ami vagy azt jelenti, hogy a Wuchang: Fallen Feathers kissé optimalizálatlan játék, és ezt így akarják elrejteni, vagy azt, hogy a fejlesztők maguk sem tudják, hogy mit kellett volna feltüntetni, és a régebbi, erősebb rendszerigényes lista után kapott kritika miatt változtattak a megközelítésükön.
A Wuchang: Fallen Feathers végső rendszerigényeit eléggé későn tudtuk meg, ugyanis a játék megjelenése nincsen má annyira messze. A játék ugyanis július 24-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re, és az Xbox Game Pass kínálatában a megjeelnésétől kezdve ott lesz. Tehát egy héttel a megjelenés előtt közölték a listát…



