A galaxis (még) nem kegyelmez – Az Ubisoft főnöke a Star Wars Outlaws gyenge eladásait is a franchise válságával magyarázza

Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot szerint a Star Wars Outlaws eladásai azért is maradtak el a várttól, mert „maga a Star Wars franchise is zavaros vizeken evez.” Guillemot hozzátette: „a játékban is akadtak még javítanivalók”, amelyek a rajt környékén érezhetően visszafogták a sikerét.

 

A Star Wars Outlaws minden idők egyik legnagyobb galaktikus kalandját ígérte: a játékosok szabadon bejárhatták volna a messzi-messzi galaxis alvilágát, egy óriási, nyitott világban, karizmatikus főhőssel. Ez a koncepció óriási várakozást generált a rajongókban. A megjelenéskor azonban a játék nem volt kifogástalan állapotban, ami rögtön megosztotta a közösséget, és csalódottságot keltett. Most az Ubisoft első embere egy újabb magyarázattal szolgált a vártnál gyengébb eladásokra.

Yves Guillemot a legutóbbi részvényesi találkozón kijelentette, hogy a Star Wars Outlaws szerényebb eredményei részben annak tudhatók be, hogy a Star Wars-márka jelenleg „zavarosabb vizeken evez”. Vagyis szerinte a Disney-tulajdonolta brand iránti lelkesedés is alábbhagyott, ami az Outlaws sikerét is visszahúzta.

A vezérigazgató azt is elismerte, hogy a játéknak voltak még csiszolatlan, félkész elemei a rajtnál, de ezeket az első néhány hétben igyekeztek javítani. „Ezek a problémák érzékenyen érintették az eladási számokat” – mondta Guillemot, hozzátéve, hogy a frissítések révén a játék „jelentősen fejlődött”, a szeptemberi Switch 2-verzió pedig „egy teljesen új kiadás lesz” (via Insider Gaming).

Guillemot szavai ugyanakkor némileg ellentmondanak annak, hogy például a Star Wars Battlefront 2 játékosbázisa idén látványosan megugrott, holott a játék már évek óta piacon van. Mindeközben az Outlaws is megkapta a második nagy kiegészítőjét, de már csak néhány update maradt hátra a támogatásból. Az Ubisoft utolsó nagy dobása a Switch 2-re szánt változat lehet szeptember 4-én.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.