Van például egy funkció, amire a játékosok már régóta várnak, de a Sloclap szerint erre még heteket kell várniuk… ez nem jó hír.
A Rematch, figyelembe véve az összes platformot, átlépte az 5 millió egyedi játékost. Ez egy erős mérföldkő a Sloclap játékának számára alig egy hónappal a megjelenés után még akkor is, ha olyan kulcsfontosságú funkciók hiányoznak belőle, mint a crossplay-támogatás, ami a Sloclap tweetje szerint még 6-9 hétig hiányozni fog. Az pedig nagyon sok idő, ugyanis másfél hónap alatt nagyon sok dolog történhet.
One month after launch, @PlayRematch has reached 5 million unique players!
We’ll keep doing our best to make Rematch better. Thank you again for your support all along the way! pic.twitter.com/0q0qIoUTIJ
— sloclap (@sloclap) July 21, 2025
Órákkal a megjelenés előtt Sloclap tudatta a játékosokkal, hogy a Rematch crossplay nélkül fog megjelenni. A stúdió megpróbálta a rajtra összehozni ezt, de túl későn döntött úgy, hogy a játékosok tudtára adja, hogy ez nem fog megtörténni. Később a Sloclap bocsánatot kért a hibáért, mivel a Rematch is rengeteg hibával és matchmaking-problémával indult, amelyek kijavítására összpontosítottak, de mindenképpen hangsúlyozták, hogy a crossplay-funkcionalitás a prioritási lista élén áll. A stúdió legutóbbi fejlesztői frissítésében a Sloclap átvett egy sor olyan funkciót, amelyen a játékosok visszajelzései alapján dolgoznak, ugyanakkor elnézést kért a problémákért, amelyekkel egyes játékosok továbbra is szembesülnek, még akkor is, ha a játék sokkal jobb állapotban van, mint egy hónappal ezelőtt.
A Rematch ezen a héten kap egy javítást, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy kontrolleren is átszabhassák a gombkiosztást, hozzáférhetőségi frissítésként színvakítási lehetőségeket adnak hozzá, és számos hibát javítanak. Netcode-javítások is érkeznek, bár nincs pontos időzítés arra vonatkozóan, hogy mikor érkeznek ezek. Új ranked várólisták, a billentyűzet- és egérvezérlés javítása, a toxikus játékosok jelentésének lehetősége, regionális szerverjavítások, valamint a partnerkereső és a rangsorolási rendszer általános frissítései is mind a Sloclap tervei között szerepelnek. A játékosok által jelzett problémák némelyikének, például a jelenlegi ranglistarendszer felépítésével kapcsolatos panaszoknak a kijavítása időbe és kísérletezésbe telik, és még akkor sem lesz mindenki elégedett.
Bár a Sloclap számára nagyszerű, hogy a Rematch ilyen nyitóhónapot tudhat maga mögött (több mint 1 millió példányt adtak el belőle), világszerte több mint 60 millió órát játszva vele, mindez hiába, ha nem tudnak a problémákon úrrá lenni. Remélhetőleg hamarosan elkezdjük látni ezeket a javításokat, és a játékosbázis és a partnerkereső érdekében a crossplay sem várat másfél hónapot magára.
Forrás: WCCFTech



