MOZI HÍREK – Végre mozgásba lendült az Amazon régóta várt God of War-sorozata, amelyet már jóval azelőtt bejelentettek, hogy a Prime Video a Fallout-tal megtörte volna a videojáték-adaptációkat sújtó átkot. A Fallout első évadának hatalmas sikere után a God of War rajongói is reménykedtek Kratos élőszereplős bemutatkozásában, de a projekt bejelentése óta szinte semmi nem történt. Most azonban Ronald D. Moore showrunner pozitív hírt hozott a San Diego Comic-Conon, amely szerint a sorozat végre komoly előrelépésen ment keresztül, és a készítők hűek maradnak a Santa Monica Studios játékainak hangulatához, különösen az utóbbi részekhez.
Úgy tűnik, végre tényleg mozgásba lendült az Amazon régóta várt God of War TV-adaptációjának fejlesztése. A sorozatot már azelőtt bejelentették, hogy a Prime Video a Fallout-szériával megtörte volna a videojáték-adaptációkat sújtó átkot. A Fallout első évadának hatalmas sikere után a God of War rajongók azonnal izgatottá váltak Kratos régóta esedékes élőszereplős feldolgozása miatt. A projekt azonban a bejelentés óta stagnált. Most azonban mindez megváltozik, mivel az Amazon God of War-sorozata végre pozitív frissítést kapott Ronald D. Moore showrunnertől, ami a Santa Monica Studios játékainak rajongóit is nagyon, nagyon fel fogja villanyozni.
Ronald D. Moore az IGN-nek beszélt a San Diego-i Comic-Conon a karrierjéről és a készülő God of War-adaptációról az Amazonnál. Mint minden videojáték-adaptáció esetében, különösen az elmúlt évek nagy példái miatt, a rajongók attól tartanak, hogy a feldolgozás jelentősen eltér majd az eredetitől. Moore azonban megnyugtatja a rajongókat, ugyanis megígérte, hogy az adaptáció hű lesz a játékok hangulatához, főleg a legutóbbi részekéhez. Ezt mondta:
„A sorozat tónusa azt próbálja visszaadni, amit a játékban is éreztünk: egy epikus utazás, egy megható történet arról a két férfiról, akik elindulnak, hogy tisztelegjenek a felesége, Atreus édesanyja emléke előtt. Tehát van egy érzelmi magja, de ugyanakkor ott van Kratos múltjának rejtélye, az, hogy mit képvisel, milyen érzelmeken megy keresztül. Van tehát egy súlya, de nem akkora, hogy ne lenne öröm is az út során, látványosság, és rengeteg minden történik ebben a világban.”
Az első God of War-játék 2005-ben jelent meg, és már akkor nagy sikert aratott a rajongók körében. Ugyanakkor igazán nagy elismerést a negyedik és ötödik rész, a God of War (2018) és a God of War: Ragnarok (2022) hozott, mind a játékmenet, mind az érzelmes, átfogó történet miatt. Ez a történet vonzotta Ronald D. Moore-t is a sorozathoz. „Folyton visszatértem ehhez az apa-fiú történethez, és annyira érzelmes volt, és annyira más, mint bármi, amit addig láttam,” – mondta. „Nem láttam még ilyet korábban, és nem voltak elvárásaim, mert – ahogy mondtad – nem vagyok gamer.”
Ronald D. Moore sosem játszott a God of Warral
Bármennyire is izgatottak a God of War rajongók, hogy Kratos és Atreus története végre élőszereplőkkel kel életre, van egy komoly kétség, ami árnyékot vet a sorozatra: Ronald D. Moore sosem játszott a videojátékokkal. „Próbáltam játszani vele. De ez teljesen más dolog,” – mondta Moore.
De bár fizikailag nem tud játszani a játékokkal, így is végigélte Kratos teljes útját Let’s Play videók és átvezető jelenetek segítségével. „Elkezdtem megnézni az átvezető jeleneteket, és annyi anyag van ott, hogy teljesen reagáltam a karakterekre,” – nyugtatta meg a rajongókat Moore.
Forrás: MovieWeb



