A lengyel stúdió bizony minket is megcáfolt, és bebizonyította, hogy a Team Silent művének újragondolása egészen jól megvalósítható.
Mielőtt a Silent Hill 2 Remake sikereket aratott volna, a Bloober Team két éven át dolgozott a rajongók szigorú figyelme alatt, akik már túl sok csalódást éltek át. A horrorrajongók a Bloober korábbi horrorjátékait nem tartották elégséges bizonyítéknak arra, hogy a műfaj egyik legnagyobb klasszikusának remake-jét sikeresen megvalósítsák.
De a stúdió sikerrel járt, egyik napról a másikra megnövelte népszerűségét a horrorrajongók körében, és elnyerte a Konami elismerését, amely zöld utat adott a Silent Hill első részének remake-jére. Most a Bloober következő játéka, a Resident Evil-hez közelebb álló Cronos: The New Dawn, a Silent Hill 2 Remake-et készítő stúdiótól érkezik, ami dicséretnek és nem becsmérlésnek számít. Ez a megkülönböztetés fontos volt a lengyel stúdió fejlesztőinek morálja szempontjából, mondta Jacek Zięba, a Cronos: The New Dawn rendezője a PCGamernek.
„A Silent Hill után kezdünk megszabadulni attól az érzéstől, hogy mindig lebecsülnek minket. A Silent Hill nem volt olyan könnyű a közönség szemében. Sokan azt mondták, hogy ne mi csináljuk, mert tönkre fogjuk tenni. Nagyon nehéz volt az egész cégnek kitartani és minden erejét beleadni ebbe a dologba még akkor is, ha a legtöbb ember nem akarta. Bebizonyítottuk, hogy az emberek tévedtek, és ez jó érzés. Most más helyzetben vagyunk. Úgy gondolom, hogy az emberek érdeklődésének hullámán lovagolunk, és teljesítenünk kell. Tudjuk, hogy teljesítenünk kell. Minden játékunkba beletesszük a szívünket, és mindent megteszünk, hogy a legjobb legyen,” mondta Zięba.
Zięba szerint a Bloober Team a Silent Hill 2 sikere után más helyzetben van, mivel a játékosok jobban érdeklődnek a stúdió tevékenységéért. Ami engem illet, örülök, hogy a stúdió visszatér kedvenc helyszínéhez a Cronos: The New Dawn című játékkal, amely a stúdió székhelye, Krakkó városában játszódik, a sci-fi katasztrófa és a 80-as évek szovjet esztétikája keverékével. A Cronos-ra továbbra is nyomás nehezedik, hogy jól teljesítsen, különösen a Silent Hill 2 sikere után. De a stúdió már nem szembesül a korábbi szkepticizmussal.
A Cronos vezető írója, Grzegorz Like hozzátette, hogy a csapat a Silent Hill 2 Remake után is tovább akar fejlődni. Elmondta, hogy minden játék kiadása után tanulnak, majd változnak, fejlődnek. Megpróbálnak jobbak lenni. Zięba azt mondta, hogy a Silent Hill és a Cronos olyan mint két pizza különböző feltétekkel. Még ha létrehoztunk is egy tökéleteset, talán most összehozhatnak egy másikat.
A Cronos: The New Dawn ősszel érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: PCGamer



