Minden megváltozott a Battlefield számára. Az EA nagyot akar durrantani a Battlefield 6-tal, és egy olyan ötletet villantott fel, ami túlmutat egy egyszerű videojátékon. Az Electronic Arts vezérigazgatója, Andrew Wilson elárulta: a csapatok nem egy „terméken” dolgoznak, hanem egy „platformon”.
A marketinggépezet már beindult. A Battlefield 6 első trailere már megérkezett, a többjátékos játékmenet bemutatója július 31-én várható, az EA pedig gőzerővel dolgozik azon, hogy minél magasabbra srófolja a játékosok elvárásait. Többek között megerősítették, hogy nem tervezik emelni a játék áraikat (beleértve az új shootert is), és elárulták: a megjelenés október 10-én várható. Bár sok részlet még nem tisztázott a játékról, a vállalat már most kijelentette, hogy nem egy szokványos videojátékot akarnak készíteni, hanem egy teljes platformot.
Legalábbis Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója így fogalmazott egy friss részvényesi tájékoztatón (VGC-n keresztül). Amikor a Battlefield új részének marketingstratégiájáról kérdezték, azt válaszolta: „Többet fektettünk ebbe a Battlefieldbe, mint bármelyik korábbi Battlefield termékbe.” Az EA hozzátette: „Ennek fő oka, hogy ez nem csak egy termék. Valóban a Battlefieldet, mint platformot építjük.” Hamarosan még többet megtudunk erről, és tisztábbá válik majd, milyen természetű volt a négy éven át tartó befektetés, amelyben négy stúdió dolgozik az induláson.
A marketingről szólva Wilson így folytatta: „Cégszinten mindannyian teljes gőzzel ezen dolgozunk. Talán látták a trailert egy hete; nagyon pozitív volt a fogadtatás. Persze ez még csak egy bejelentő előzetes. A legtöbb játékos a nagy leleplezésre vár, amely pár nap múlva (július 31-én a többjátékos játékmenettel) érkezik.”
A Battlefield 6-ot a játékosok igényei szerint tervezik
Wilson kiemelte, hogy jelenleg rengeteg újságíró és influenszer Los Angelesben és más világvárosokban készül arra, hogy elsőként próbálhassa ki a Battlefield 6-ot. „Nagyon izgatottak vagyunk emiatt, mert azokon az élményeken túl, amelyeket a játékosok a Battlefield Labs részeként már láthattak – ami számunkra egy új módja volt annak, hogy a közösséggel együtt haladjunk a fejlesztés során –, most először láthatják igazán, mekkora léptékű, amit megalkottunk, és kapnak egy kis ízelítőt a jövőből.”
Az EA tényleg mindent bevet, hogy a Battlefield sorozatot visszavezesse a legnagyobb shooterek közé. A teljes élményre még várni kell a Battlefield 6 megjelenéséig; addig is a holnapi, július 31-i többjátékos demó adhat okot az izgalomra.
Forrás: 3djuegos



