Két hét alatt kimagasló eredményeket hozott össze a játék, így nem csak PC-n van kereslet a taktikai lövöldözésre, hanem PlayStationön és Xboxon is.
A Void Interactive-tól a Ready or Not kicsivel több mint két héttel ezelőtt jelent meg a két kurrens-gen konzolon (PlayStation 5, Xbox Series). Az első négy napban már 1 millió eladott példányt regisztráltak a konzolokon, és a PC-s eladásokkal együtt a teljes értékesítés elérte a 10 milliót. Tizenegy nappal később a játék konzolos verziója megduplázta a számot: már 2 milliónál tart a PlayStation 5/Xbox Series platformokon, így az összesített eladás elérte a 11 milliót.
„Először is köszönet a játékosoknak, hogy megjelentek, keményen játszottak és rendet teremtettek a káoszban. Ezután köszönet jár a Void fejlesztőcsapatának is, amiért megalkotta azt, amit mi korunk legkiválóbb taktikai FPS-ének tartunk, valamint barátainknak és partnereinknek is köszönet, akik segítettek nekünk a Ready Or Not konzolra való átültetésében,” írta Julio Rodriguez, a Void Interactive vezérigazgatója a LinkedInen, bejelentve a mérföldkövet.
A konzolos megjelenés tehát sikeres, ám a PC-s játékosok elégedetlensége nem csökkent. A konzolfrissítés több olyan változást hozott, amelyeket sok PC-s játékos cenzúrának vagy a grafika butításának nevezett – utóbbit azért, hogy a konzolos verziókkal egységesebb legyen a látvány. A Steam értékelések tanúsága szerint sokan nem örülnek ezeknek a módosításoknak.
Bárhogyan is alakul, a Ready or Not jelenlegi eredményei meggyőzőek, és a kérdés már csak az, hogy szeptemberig eléri-e a 3 millió eladott konzolos példányt.
Forrás: WCCFTech, LinkedIn, Steam




