Elsőre talán túlzásnak hangzik, de ha megnézzük a The Chinese Room interjúját, azonnal érthetővé válik a kijelentés: a fejlesztők inkább a mélységet, mint a kiterjedést választották.
Ahogy közeledik a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 októberi megjelenése (hacsak nem halasztják el újra – bár a kiadó Paradox türelme is véges lehet), a The Chinese Room fejlesztői egyre többet árulnak el a játékról. Ezúttal a Game Informer magazinnak adtak interjút, amelyben a játék baljós seattle-i helyszínéről meséltek.
A fejlesztők célja nem egy hatalmas, üres világ létrehozása volt. Ben Matthews művészeti igazgató szerint a játék mantrája a részletesség a méret helyett. „Nem egy Grand Theft Auto-t készítünk; ez nem egy nagy, nyílt világú játék, ahol a horizont a határ. Erre nagyon figyeltünk, hogy mindent a lehető legzsúfoltabbá tegyünk,” mondta Matthews.
Deus Ex nyomdokain
Ez a tervezési filozófia a Deus Ex: Mankind Dividedre emlékeztethet, amelynek prágai központja kiváló példa volt a sűrű, részletgazdag hub dizájnra. A felfedezhető terület nem volt hatalmas, de rengeteg rejtett zugot és felfedezni valót kínált. Ez tökéletes megközelítés lehet egy Bloodlines-játéknál, különösen, mivel az első rész az immersive sim műfaj szellemi örököse volt – különös politikával és változatos karakterépítéssel.
Ha a The Chinese Room valóban a Deus Ex nyomdokain jár, az csak jót jelenthet a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 jövőjére nézve. A játék a jelenlegi tervek szerint októberben érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re. Hamarosan kiderül, mennyire tud maradandót alkotni a csapat.
Forrás: PCGamer, Game Informer



