Hideo Kojima beismerte: ezért ragaszkodik a valós idejű jelenetekhez

Hideo Kojima szerint félreértés övezi a Death Stranding 2-t és korábbi játékait, ezért tisztázott egy, a Metal Gear Solid óta jelen lévő alkotói szokását. A kreatív kiemelte, hogy a játékaiban látható átvezetők nem előre renderelt videók, hanem valós időben történnek.

 

Nem titok: Hideo Kojima rendkívül aprólékos a saját munkáival kapcsolatban. Ismerjük szokásait, például hogy filmszerű élményeket hoz létre, vagy hogy maga vágja meg a saját játékainak előzeteseit. Most azonban, hogy tisztázzon egy szerinte félreértést, felhozott egy olyan jellemzőt, amely a Metal Gear Solid óta minden munkájában jelen van. A legendás fejlesztő emlékeztetett rá, hogy a játékai átvezető jelenetei nem előrenderelt videók, hanem valós időben zajlanak.

Kojima egy saját X-bejegyzése kapcsán beszélt erről, amelyben a Death Stranding 2 egyik szép jelenetének elkészítéséről ír, ahol Sam, Rainy, Fragile és Tomorrow ölelik egymást. A közösségi oldalon (a GamesRadar+ közvetítésével) idézve önmagát, a kreatív hangsúlyozta: „Gyakran azt gondolják az emberek, hogy ez egy ‘átvezető videó’, ezért azt hiszem, félreértésről van szó, de a játékaim átvezetői (az MGS1 óta) nem előrendereltek, alapvetően mind valós időben futnak.”

Nem egy játékos figyelhette meg ezt a különlegességet Kojima munkáiban, hiszen az átvezetők visszaadják azokat a tárgyakat, amelyeket a főhős a jelenet aktiválásakor magánál hord. A Metal Gear atyja kiemelte, hogy ez a jellegzetesség a Death Stranding 2-ben is jelen van, mivel „a felhasználó felszerelése, ruházata, a rakomány mennyisége, a terep, az időjárás és a napszak is megjelenik”. Kojima sok munkát megspórolhatna, ha előrenderelt átvezetőket készítene, de ez is egyike azoknak a szokásoknak, amelyek fejlesztői és alkotói stílusát meghatározzák.

 

A Death Stranding 2 annyira részletes, hogy kijátssza a brit törvényeket

 

Az, hogy Kojima teljes mértékben elutasítja az előrenderelt átvezetőket, jól mutatja, milyen nagy hangsúlyt fektet a valósághű jelenetek megjelenítésére. A Death Stranding 2 grafikája olyan részletes, hogy a játékosok még a Discord legújabb életkor-ellenőrző rendszerét is kijátsszák vele – ez egy olyan biztonsági mechanizmus, amelyet nemrég vezettek be az Egyesült Királyságban, hogy megakadályozzák a felhasználók belépését +18-as, felnőtt tartalmú szerverekre.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.