A Steam-oldala gyakorlatilag üres, sokan még azt sem tudják, hogy létezik – a Valve új lövöldéje azonban bővül, méghozzá hat új hőssel és egy interaktív, személyre szabható térrel. A Deadlock még nem egy kész játék, inkább egy nyilvánosan tesztelt projekt, amely most új lendületet kapott.
Ritkán beszélünk olyan játékról, amely alig lett bejelentve, csak néhány screenshot létezik róla, a Steam-oldala gyakorlatilag üres, és mégis szép csendben komoly sikereket ér el a fejlesztőinél – a Deadlock azonban pont ilyen. A Valve 2024-ben jelentette be ezt a hibrid hero shooter–MOBA projektet, amelyet már hetek óta szivárogtattak és teszteltek zárt körben. Bár a meglepetés ereje már elmúlt, a fejlesztés továbbra is aktívan zajlik: most hat új hőst és egy interaktív közösségi teret, a „The Hideout”-ot adták hozzá a játékhoz.
A Deadlock új hősei és funkciói fokozatosan kerülnek be a játékba
Az első nagy újítás a hat új hős érkezése, akik mindegyike egyedi képességekkel bővíti a játékosok lehetőségeit. Ők: Mina, a vámpír; Billy, a démoni kecske; Paige, aki könyveket kelt életre; The Doorman, az udvarias szolgáló; Victor, az elpusztíthatatlan szörnyeteg; és Drifter, aki rettegésben tartja a várost. A sort Mina nyitja, akit „glass cannonként” – azaz nagy sebzéssel, de törékeny testtel rendelkező karakterként – jellemeznek. Passzív képessége, a Love Bites, távolról okoz gyors és brutális sebzéseket, vérszívó képességeit kihasználva.
A Valve viszont nem egyszerre teszi elérhetővé az új karaktereket: a fejlesztők fokozatos bevezetést választottak, két naponta egy új hős érkezik, és a játékosok szavazhatnak a „The Hideout”-ban arról, ki legyen a következő. Ez az új funkció a korábbi meccs előtti kezelőfelületet váltja fel, és egyfajta közösségi, gyakorló- és személyes térként működik. Itt lehet barátokat hívni, képességeket gyakorolni, a pályákkal interakcióba lépni, vagy csak szimplán időt tölteni meccsek között. A fejlesztők jövőbeli testreszabási lehetőségeket, achievementeket és eseményeket is ígérnek ide, így a Hideout jóval több, mint egy lobby.
Ezen kívül vizuálisan is fejlődött a játék: a pályák megjelenése és világítása javult, teljesen újratervezték a hősválasztó képernyőt is. A korábbi karaktereken is módosítottak, és még további finomhangolások is tervben vannak, jelezve, hogy a Valve komolyan dolgozik azon, hogy a Deadlock ne csak működjön, de vizuálisan is naprakész és friss maradjon.
Forrás: 3djuegos



