Ez az új vámpíros RPG nem akar 400 órás monstrum lenni – de ígéri, hogy őrült tartalmat kapunk!

Felejtsük el a 400 órás open world szerepjátékokat – a The Blood of Dawnwalker fejlesztői inkább a „kevesebb, de jobb” elvet követik. A Rebel Wolves szerint a játék körülbelül 40 órás kalandot kínál, de a csapat állítja: ennek ellenére teljesen „megőrültek” a tartalommal.

 

A Rebel Wolves új RPG-je, a The Blood of Dawnwalker körül egyre nagyobb a várakozás. A készítők már korábban beszéltek a nyílt világáról, a harcrendszerről és a vámpíros hangulat iránti elkötelezettségükről, most pedig világossá tették, hogy nem egy végtelen hosszúságú kalandra kell számítani. Bár tisztában vannak azzal, hogy ezek a játékok hajlamosak terjengőssé válni, a cél egy szorosabb, 40 órás élmény lesz.

Erről beszélt Patryk Fijalkowski, vezető küldetéstervező a GamesRadar+-nak adott interjúban a Gamescom 2025-ön. „A világ sűrű és tartalmas, de nem akartunk 400 órás open worldöt készíteni” – mondta. Ehelyett inkább arra koncentráltak, hogy minden perc értékes legyen. „A mennyiség helyett a minőség számít, és ez segített, hogy fókuszáltak maradjunk.”

A The Blood of Dawnwalker egyik kulcseleme, hogy a játékosnak mindössze 30 nap áll rendelkezésére családja megmentésére. Ez a rendszer az egész fejlesztést meghatározta. „Már a korai fázisban megvolt az alapváz – a küldetések száma, hogyan kapcsolódnak egymáshoz, mit kezdhetünk velük. Ez adta a lehetőséget, hogy rétegeket építsünk rá és folyamatosan iteráljunk” – magyarázta Fijalkowski.

 

A játékos döntéseihez igazodó világ

 

Nem ez volt az egyetlen új információ a The Blood of Dawnwalker-ról a Gamescomon. A fejlesztők hangsúlyozták, hogy a történet közvetlen párbeszédet folytat a játékossal. Magyarán a sztori nem áll le teljesen, amíg felfedezzük a világot, hanem folyamatosan fenntartja a sürgetés és a realizmus érzetét. A játék így aktívan reagál a játékos döntéseire, minden lépés érezhető következményekkel jár majd.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)