Az Atari terve az, hogy az érintett öt játékot újra kiadhassa, és az új platformokon több embert is meg tudjon velük szólítani.
Persze az is tervbe lett véve, hogy akár új tartalmakat is kaphassanak a játékok, és más terjesztési csatornákon keresztül is elérhessük majd őket. De mi is ez az öt játék, amit a francia kiadótól átvett az Atari?
A Cold Fear egy külső nézetes túlélő horror, amelyet a Darkworks fejlesztett. Eredetileg 2005-ben jelent meg PlayStation 2-ra, Xbox-ra és PC-re. Jelenleg PC-n a Steamen érhető el. Az I Am Alive egy akció-kaland túlélő játék, amelyet az Ubisoft Shanghai fejlesztett. Eredetileg 2012-ben jelent meg PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Jelenleg PC-n a Steamen érhető el. A Child of Eden egy zenei rail shooter, amelyet a Q Entertainment fejlesztett és Mizuguchi Tetsuya (Rez, Lumines) rendezett. Eredetileg 2011-ben jelent meg PlayStation 3 és Xbox 360 platformokra. A Grow Home egy platformer-kalandjáték, amelyet a Ubisoft Reflections fejlesztett. Eredetileg 2015-ben jelent meg PC-re a Steamen, majd ugyanabban az évben PlayStation 4-re is. A Grow Up a Grow Home folytatása, szintén a Ubisoft Reflections fejlesztésében. Eredetileg 2016-ban jelent meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
„Az évek során több millió játékos ismerkedett meg ezekkel a világokkal, és ez lehetőséget nyújt a régóta játszóknak, hogy újra felidézzék ezeket az emlékeket, miközben új közönséget is meghívnak, hogy először fedezzék fel őket. Az Atari gazdag játékörökséggel rendelkezik, és mélyen értékeli ezeket a klasszikus címeket. Izgatottan várjuk, hogy hogyan fognak fejlődni, és hogyan fognak új, értelmes módon kapcsolódni a játékosokhoz,” írta a sajtóközleményben Deborah Papiernik, az Atari új dolgokért felelős üzletágának alelnöke.
„Az Ubisoft és az Atari egyaránt híres arról, hogy olyan világokat teremt, amelyekbe a játékosok beleszerethetnek – olyan játékokat, amelyek nem csak a játékmenettel, hanem az általuk kiváltott érzésekkel is generációk számára jelentősek. Örömmel mutatjuk be újra ezeket a címeket, miközben azt is vizsgáljuk, hogyan lehetne bővíteni és fejleszteni ezeket a franchise-okat,” tette hozzá Wade Rosen, az Atari elnöke és vezérigazgatója.
Legalább lesz, aki foglalkozik ezekkel a játékokkal…
Forrás: Gematsu, Business Wire



