A The Coalition és a Microsoft örülhet, ugyanis úgy tűnik, hogy Marcus Fenix és bandája iránt van kereslet, és nem is kevés.
A Gears of War: Reloaded négy napja, augusztus 26-án jelent meg, és a franchise nevét hallva mondhatnánk, hogy biztos csak Xboxra és PC-re jelent meg, de nem így van: a PlayStation 5-ön is tiszteletét tette az IP, amellyel a Microsoft egy újabb régebbi ékkövét változtatta multiplatformmá. Már az első héten bejelentette a The Coalition és a Microsoft, hogy már meghaladta az 1 millió játékos számot. A The Coalition az X-en így fogalmazott: „Lépésenként is, de véget vetünk a konzolháborúnak. Köszönjük az 1 millió játékosnak.”
Ending the console war, one grub at a time.
Thank you for 1 million players. pic.twitter.com/h5mwExPCxh
— Gears of War (@GearsofWar) August 29, 2025
Ez egy jelentős mérföldkő a (második… mert az első volt az Ultimate Edition) remaster számára, még akkor is, ha az 1 millió játékos nem feltétlenül jelzi az eladási számokat, mivel ezeknek a játékosoknak egy jó része valószínűleg az Xbox Game Passon keresztül játszott (játszik). De összességében augusztus 26-a történelmi nap volt a játékipar számára, ugyanis a Microsoft és a Sony egymás platformjára elhozott egy addig exkluzív játékot. A Sony-tól az Arrowhead Game Studios játéka, a Helldivers II tette meg az utat az Xbox Series-re (és a minap írtunk arról, hogy jövő héten milyen tartalmi frissítésben részesül az élő szolgáltatású, live service játék).
A héten írtunk már arról, hogy miképp fut a Gears of War: Reloaded. Konzolokon a teljesítmény 60 FPS módban egészen jó, de aki 120 FPS-re váltana, annak jelenleg kissé poénos módon a PlayStation 5 Pro a legjobb választás. Amúgy meg a franchise nem áll meg ennyivel, ugyanis készül egy előzménysztori is. Ez lesz a Gears of War E-Day, és ennek megjelenésére egy keveset még várnunk kell.
A tanulság tehát tényleg az, hogy manapság már nem nagyon éri meg az exkluzivitás, de a Nintendo ehhez foggal-körömmel is, de ragaszkodik.
Forrás: WCCFTech



