Battlefield 6: a Battlefield 4 egyik eleme nem fog visszatérni!

Bár a DICE játéka nagyon is felkeltette a játékosok érdeklődését, a fénykornak tekinthető Battlefield 4-ből valamit azért mégsem fog átvenni.

 

Még mielőtt a DICE és a többi csapat hivatalosan is bemutatta volna a Battlefield 6-ot, a fejlesztők már egy álláshirdetésben is azzal csábították a játékosokat, hogy a katonai belső nézetes lövöldözős franchise következő része az iparág legrealisztikusabb és legizgalmasabb pusztítási effektjeit fogja tartalmazni. Most már a rajongók többsége kipróbálta a játékot az augusztusi béta során, és a megjelenés sincs messze. Így nyilvánvalóvá vált, hogy bár a Battlefield 6 valóban jól kidolgozott pusztítási effektekkel rendelkezik, ezek nem annyira átfogóak és részletesek mint a korábbi részekben.

Ilyen például a Battlefield 4, és annak „Levolution” funkciója, amely lehetővé tette a játékosoknak, hogy egész épületeket romboljanak le. Az EDGE magazinnak adott interjújában Christian Grass, a Ripple Effect ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Battlefield 6-ban taktikai pusztítást valósítanak meg, mivel a mérkőzések során minden megsemmisítése ronthatná a játék szórakoztató jellegét.

„Imádjuk a pusztítás látványát – fantasztikusan néz ki, fantasztikusan hangzik, nagyon menő. De azt szeretnénk, hogy ez a játékmenet célját is szolgálja. Ha mindent el lehetne pusztítani, és egyszer sem maradna semmi, akkor a játék nem lenne szórakoztató. A Battlefield Bad Company 2-ben ez inkább úgy nézett ki, hogy ’mi lenne, ha elpusztíthatnánk az összes önálló épületet, és semmi sem maradna meg?’”

A Battlefield 6 az úgynevezett almamagos rendszert használja, amelynek segítségével biztosítjuk, hogy a játékterekben mindig legyen fedezék, és mindig érdekes legyen a harc. „Azt szeretnénk, hogy az emberek oldalról támadjanak, elpusztítsák a dolgokat, leromboljanak egy épületet, hogy kiiktassák az ellenséget. Vannak tankjaink, amelyek épületekbe hajtanak, így hirtelen veszélyben lehetsz egy olyan helyen, ahol biztonságban hitted magad” – mondta Grass.

Ennek ellenére a játék jobb pusztítást kínál a Battlefield 2042-nél, és teljesítménye is jobb. A Battlefield 6 műszaki igazgatója szerint ez részben annak köszönhető, hogy a fejlesztőknek optimalizálniuk kellett a játékot a kevésbé erős Xbox Series S-re is, ami miatt a játék minden platformon jobban fut (erről már írtunk részletesebben). A konzolon játszók kikapcsolhatják a PC-sekkel a cross-play-t, miközben megmarad a konzolok közötti játék funkciója (például PlayStation 5-ös és Xbox Series-es felhasználók együtt).

A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)