Elden Ring Nightreign: a FromSoftware szokatlan engedményt tett a játékosoknak

A FromSoftware egy életminőség-javító frissítést készít elő az Elden Ring Nightreign legkeményebb módjához, miközben egy előrehaladási hibát is kijavít. A stúdió ezzel némileg „elárulta” a Souls Bros közösséget, hiszen a Nightreign nehézségi szintjét tompítja a frusztráció elkerülése érdekében. Ez ritka húzás a FromSoftware-től.

 

A Depths of the Night megjelenése még a veteránokat is próbára tette az Elden Ring Nightreign módban. A közösség lelkesen fogadta a roguelike expedíciós módot és annak „mélység” szintjeit, de egy héttel a megjelenés után nem a nehézség vált vitatémává, hanem az, hogy a vereség túlságosan büntette-e az előrehaladást. A FromSoftware most változtatásokat vezet be.

A Bandai Namco weboldala szerint a közelgő frissítés lehetővé teszi a játékosok számára, hogy önkéntesen eggyel csökkentsék Depth-besorolásukat, továbbá védelmet nyújt a lefokozás ellen a 3., 4. és 5. szinten. Ez azt jelenti, hogy egy vereség nem ejti vissza automatikusan a játékost ezekben a keményebb szakaszokban. A cég emellett elismert egy hibát, amely megakadályozta a játékosokat a ranglépésben győzelem után, és ígéretet tett egy ideiglenes javításra, valamint további életminőség-javításokra a Depths of the Night módban.

A változtatások célja, hogy fenntartsák a feszültséget anélkül, hogy akadályoznák a fejlődést, és főként azt szolgálják, hogy több játékos élvezhesse az új mechanikát anélkül, hogy megrekedne. A patch jegyzetek nem tartalmaznak pontos dátumot, csupán egy „hamarosan érkező frissítést” említenek, ám több portál, köztük a Kotaku szerint ezek a módosítások már bevezetésre kerültek, így akár napokon belül elérhetők lehetnek a platformokon. A változtatások több ezer játékosnak segítenek, akik jelenleg az Elden Ring legkeményebb Nightreign módjában próbálnak boldogulni.

Az önkéntes lefokozás mellett a frissítés gondoskodik arról is, hogy a Depth 1 szintű játékosok ne veszítsenek pontot, ha magasabb szintű ellenfelekkel kerülnek össze. Ráadásul, ha az Elden Ring Nightreign szerverleállás vagy karbantartás miatt megszakad, a játékos folytathatja a Steam kliensen belül. Ezek az intézkedések a frusztráció csökkentését célozzák az egyenlőtlen párosítások és kapcsolati hibák esetén, miközben kiegyensúlyozzák az előrehaladást. A közösség mindemellett új főellenségeket, pályákat és eseményeket is vár, amelyek hosszú távú változatosságot biztosíthatnak, és ezek valószínűleg a 2025 végére tervezett fizetős DLC-vel érkezhetnek.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.