A DICE játéka nem tud csak úgy ctrl+c, ctrl+v stílusban átemelni pályákat a Battlefield franchise korábbi részeiből, mert ennél összetettebb a helyzet.
Néhány népszerű nyilvános bétateszt után a Battlefield 6 az egyik legjobban várt játék az ősz során. Sok ember figyel rá, akik sok mindent várnak tőle. Az egyik ilyen dolog a rajongók kedvenc pályájának visszatérése. A PCGamesN-nek adott interjúban Shashank Uchil, a DICE tervezési igazgatója elmondta, hogy el sem hinnénk, milyen nehéz biztosítani, hogy egy régi pálya mind az új játékban is működjön, mind pedig megfeleljen a játékosok elvárásainak és emlékeinek, beleértve azokat az emlékeket is, amelyeket nosztalgiától eltorzulva őriznek a fejükben. Ezt a megjegyzést a Battlefield 3 Operation Firestorm pálya visszatérésével kapcsolatban tette.
Uchil azt kérdezi, hogyan tudják a fejlesztők a pályát ugyanolyan rombolhatóvá tenni, mint a csomagban szereplő összes többit? Hogyan tudják biztosítani, hogy a pálya működjön a Battlefield 3-ban szereplő fegyverekkel, amelyek különböznek a Battlefield 6-ban szereplőktől? Ez sokkal bonyolultabb, mint az emberek gondolják. Jeremy Chubb, a DICE producere megjegyezte, hogy bár a játékosoknak nagyon sajátos véleményük van az eredeti Operation Firestorm-ról és arról, hogyan kellene átalakítani, csalódottak lehetnek, ha a fejlesztők nem fejlesztik tovább, és nem fogadják be a Battlefield 6 új ötleteit és funkcióit.
A Battlefield-rajongók minden bizonnyal határozott véleményt alkotnak a pályákról, és sokan csalódottak voltak a korábbi Battlefield 6 nyílt bétáiban bemutatott kisebb pályák miatt. Az Operation Firestorm azonban nem ilyen, ugyanis ez egy teljes értékű, teljes méretű Battlefield pálya. És mint ilyen, a legkisebb változás is kihúzhatja a gyufát a rajongóknál, mert biztos minden pixelre tűpontosan emlékeznek.
Nem túlzás kijelenteni azt, hogy a Battlefield 6 sikerére nagyban alapozik a játékot kiadó Electronic Arts. Biztos eléggé magas elvárásokat támasztott Andrew Wilson, a kiadó vezérigazgatója az október 10-én PlayStation 5-re, Xbox Series-re, továbbá PC-re megjelenő játékkal kapcsolatban.



