A Dying Light: The Beast rendezője odaszúrt a Ubisoftnak – szerinte az ő játéka sokkal szabadabb élményt kínál

Korábban a Far Cry-sorozaton dolgozott, most pedig határozottan állítja, hogy az új nyitott világ sokkal nagyobb szabadságot ad, mint az Ubisoft játékai. A Dying Light: The Beast rendezője és Ubisoft-veteránja, Nathan Lemaire saját munkáját hasonlította össze a francia óriáséval.

 

A Techland végül leszállította a várva várt játékát: egyetlen hónapos csúszás után szeptember végén megjelent a Dying Light: The Beast, amely egy kifinomult, szórakoztató nyílt világú alkotásként tér vissza, újra főszerepbe állítva Kyle Crane-t. Ennek köszönhetően több száz rajongó kezdett bele a játékba, akik túlnyomórészt pozitívan értékelték a projektet – köztük maga a „szülő”, Nathan Lemaire is. A rendező nemcsak dicsérte az új címet, hanem össze is hasonlította annak nyílt világ filozófiáját az Ubisoft játékainak megközelítésével, kiemelve, hogy a játékosok itt sokkal szabadabban fedezhetik fel a világot és több lehetőségük van a kísérletezésre.

A GamesRadar-nek adott interjúban Lemaire – aki korábban az Ubisoft-nál dolgozott, többek között a Far Cry 5 és a New Dawn fejlesztésén – hangsúlyozta, hogy a Techland célja egy olyan élmény megalkotása volt, amelynek középpontjában a kreativitás és az improvizáció áll, amit a francia kiadó játékai szerinte nem valósítanak meg. Ezzel kapcsolatban elmondta, hogy a Dying Light: The Beast esetében a játékosok többféle módon is megoldhatnak kihívásokat, a harctól kezdve egészen a főhős mozgékonyságának kihasználásáig.

A rendező szerint ez a sokszínűség egyedülállóvá teszi a játékot a műfajon belül, különösen az olyan Ubisoft-franchise-okhoz képest, mint a Far Cry vagy az Assassin’s Creed, amelyekben a szabadság és a linearitás közötti határ sokszor elmosódik. „Az UV-lámpák egy generátorhoz vannak csatlakoztatva. Tehát alapvetően megérkezhetsz éjszaka, kikapcsolhatod a generátort, eldobhatsz egy eszközt, ami odavonzza az ellenséget, elbújhatsz egy bokorban, majd begyűjtheted a zsákmányt [a halott katonáktól],” – magyarázta Lemaire.

 

A titkok és easter eggek ösztönzik a felfedezést

 

A projekt egy másik kiemelkedő eleme, hogy a Techland különös hangsúlyt fektetett a titkok és easter eggek elrejtésére, amelyeket Lemaire a játéktervezés lényeges részének nevezett. A rendező elárulta, hogy még ő maga sem ismer minden rejtett titkot, ami garantálja, hogy a játékosok a fő történet teljesítése után is újabb és újabb meglepetésekre bukkanjanak.

Ezenkívül Lemaire azt is hozzátette, hogy a fejlesztőcsapat rendszeresen tart kreatív ötleteléseket, hogy ösztönözzék az ilyen titkok játékba való integrálását, lehetővé téve a fejlesztők számára a szabad kísérletezést. Ez a tervezési filozófia – mondta – kulcsfontosságú abban, hogy a Dying Light: The Beast kitűnjön a többi akció-túlélő játék közül, és egy sokkal dinamikusabb, személyre szabottabb környezetet teremtsen, ahol a környezettel és az ellenfelekkel való interakció lényegesen gazdagabb.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.