A Ghost of Yotei fejlesztőit hidegen hagyja, ha a játékosok kihagyják a tartalom nagy részét – csak az számít, hogy jól szórakozzanak

„Amíg jól szórakozol, nem érdekel minket” – mondják a Ghost of Yotei fejlesztői, akiket egyáltalán nem zavar, ha a játékosok figyelmen kívül hagyják munkájuk jelentős részét. A Sucker Punch szerint nem gond, ha a rajongók kihagyják a melléktevékenységeket, mert a játék szabadságra épül.

 

A PlayStation már lezárta az évet utolsó 2025-ös exkluzív címével. A Ghost of Yotei megjelenésével a japán vállalat már egy még ambiciózusabb 2026-ra készül, miközben élvezi a Sucker Punch legújabb játékának sikereit, amely láthatóan jól teljesít az eladások terén. A játék kreatív igazgatója, Jason Connell, azonban egy szokatlan kijelentéssel lepte meg a rajongókat: egyáltalán nem aggasztja, ha a játékosok kihagyják a játék tartalmának jelentős részét, amennyiben közben jól érzik magukat.

Egy GamesRadar-nak adott interjúban Connell elmagyarázta, hogy a stúdió nem érzi magát „elárulva”, ha a játékosok inkább a fő történetre összpontosítanak, és figyelmen kívül hagyják a mellékküldetéseket vagy az opcionális tevékenységeket. „Ha nem akarják ezeket megcsinálni, azt mondjuk nekik: ‘Rendben, ez az ő döntésük. Amíg jól szórakoznak, tényleg nem érdekel minket.’” – mondta a kreatív vezető.

 

A Ghost of Yotei még több szabadságot kínál, mint a Ghost of Tsushima

 

Ahogy az első Ghost of Tsushima esetében is, az amerikai stúdió ezúttal is rengeteg mellékküldetést és extra tevékenységet szőtt a játékba – legyen szó titkok felkutatásáról, bambuszvágásról vagy NPC-k kéréseinek teljesítéséről. Mivel Connell csapata hangsúlyozta, hogy ez a rész a legszabadabb, amit valaha készítettek – mind szerkezetében, mind narratív lehetőségeiben –, a Sucker Punch egy olyan élményt alkotott, amelyet gond nélkül átugorhatunk.

Ugyanebben a beszélgetésben az igazgató kitért arra is, milyen kihívást jelent a tempó megtartása egy ilyen hatalmas, nyílt világban. Szerinte „a narratív tempót könnyebb megérteni és így átláthatóbb, de a nyílt világ tempója sokkal nagyobb kihívást jelent. Mindenféle trükköt bevetünk, hogy működjön és lekösse a játékost.”

Ezzel a Sucker Punch ismét a szabadságot, a kísérletezést és a szórakozást helyezi előtérbe, megerősítve helyét a Sony exkluzív kínálatának egyik legkiemelkedőbb stúdiójaként. Végső soron nem az számít, mennyi tartalmat fedezünk fel a játékban, hanem az, hogy minden egyes pillanat emlékezetes élmény legyen.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.