Az Assassin’s Creed végre visszahozott valamit, amire 11 éve várunk – a rajongók extázisban vannak a novemberi frissítés miatt!

Több mint egy évtizedbe telt, mire az Assassin’s Creed újra beépítette az egyik legfontosabb, mégis leginkább hiányolt mozdulatot a sorozatba, és a rajongók alig várják, hogy kipróbálják. A Valley of Remembrance DLC novemberben érkezik az Assassin’s Creed: Mirage-hoz – és ezzel visszatér az ikonikus ugrás.

 

Sokan azt hihetnék, hogy egy nyílt világú játéksorozatban, ahol a parkour – még ha évek során változó hangsúllyal is – a franchise alapvető része, egy olyan alapvető mozdulat, mint az ugrás, mindig is jelen volt. Pedig nem így van. Bár az Assassin’s Creed a Shadows-zal ismét előtérbe helyezte a parkourt – különösen azután, hogy az RPG-korszak alatt ez a mozgásforma háttérbe szorult –, dedikált ugrásgombunk Unity óta nem volt. Ez azonban most megváltozik az Assassin’s Creed: Mirage és a Valley of Memory kiegészítővel, amelyhez „csupán” 11 év kellett.

A bejelentés egy fejlesztői naplóban történt, ahol Olivier Leonardi, a DLC kreatív igazgatója ismertette az újdonságokat. Az alapküldetések újrajátszhatóságán és friss jutalmain túl a frissítés fejlesztéseket hoz a parkour rendszerébe, új eszközöket, valamint a korábbi részek – például az Origins és az Odyssey – által inspirált vizuális szűrőket. Az update igazi sztárja azonban kétségtelenül a szabad ugrás, amely újra megadja azt a mozgásszabadságot, amit a rajongók hosszú ideje hiányoltak.

 

A rajongók jobban várják az ugrást, mint magát a DLC-t

 

Olyan platformokon, mint a Reddit, a rajongók nem titkolják lelkesedésüket. „Wow, az ugrás visszatért!” – írta egyikük, tökéletesen összefoglalva azt az örömöt, amit egy olyan ikonikus játékelem visszatérése váltott ki, amely egykor az egész sorozat esszenciáját jelentette. Ahogy említettük, az Origins óta a sorozat inkább a szerepjátékos irányra és a hatalmas világok felfedezésére koncentrált, feláldozva ezzel az első játékokat jellemző városi parkour dinamizmusát.

Sokan ma is visszasírják Arno mozgékonyságát és kecses parkourját az Unity-ból, amelyet sokan a sorozat csúcsának tartanak ezen a téren – olyasmit, amit több mint egy évtizede nem láttunk. A Mirage esetében, amely „klasszikus lelkű” játékként készült, és amely az első részek világát próbálta megidézni, a parkour ismét kissé korlátozott volt játékmeneti lehetőségeiben. Most azonban Basim kalandja egy újabb lépést tesz előre abba az irányba, hogy visszahozza azt a mozgásfluiditást, amit a rajongók a sorozat aranykorával azonosítanak.

Bár a Valley of Memory történetben betöltött szerepét illetően még maradtak kérdések, az biztos, hogy ez a frissítés visszatérést jelent az Assassin’s Creed eredeti DNS-éhez. Akárhogy is, mivel ingyenes tartalomként érkezik november 18-án, mindenképp érdemes lesz elővenni a játékot, és kipróbálni az új lehetőségeket.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.