Sucker Punch: továbbra is egyszerre csak egy játék készülhet?

A Ghost of Yotei sikerét követően a Sucker Punch vezetője, Brian Fleming elárulta, hogy a stúdió továbbra sem tervezi párhuzamos projektek indítását, hanem kizárólag egyetlen játékra koncentrál.

 

A Ghost of Yotei megjelenése után a VGC interjút készített Brian Fleminggel, a Sucker Punch Studio vezetőjével és társalapítójával. Fleming szerint a Bellevue-ben működő Sony-stúdió továbbra is egyetlen projekt fejlesztésére összpontosít, ahelyett hogy több játékon dolgozna egyszerre. A vezető arról is beszélt, hogy a csapatnak nemcsak a rajongók elvárásaival, hanem a belső nyomással is meg kell küzdenie, amikor új irányokat keresnek.

„Az igazság az, hogy bármit is csinálunk legközelebb – akár a Ghost folytatását, akár a Sly-hoz való visszatérést – a döntést az befolyásolja leginkább, hogy nagyra értékeljük a fókuszt és az iterációra fordított időt. Ez pedig azt jelenti, hogy egyszerre csak egy dologra tudunk koncentrálni. Ha képesek lennénk négy projektet párhuzamosan kezelni, lenne remaster, új ötletek és néhány rajongói kérés teljesítése is… De csak egyet tudunk megvalósítani. Ezért annak kell lennie a legjobb ötletnek, és ez nagyon tisztán látszik. Nem mintha nem lenne 15 jó koncepciónk, de csak egyet lehet megvalósítani. Ráadásul körülbelül ötévente csak egyet tudunk elkészíteni, így ez a döntés különösen fontos.”

Fleming hozzátette, hogy a stúdió az elmúlt három évtizedben sokat változott: „Vannak munkatársaink, akiknek a szülei is itt dolgoztak, és olyanok is, akik még meg sem születtek, amikor a stúdió alakult. A Sly-tól az InFamousön át a Ghostig rengeteget fejlődtünk. Ezek a váltások azt is jelentik, hogy nemcsak Tsushimától és annak szereplőitől lépünk tovább, hanem azoktól a fejlesztőktől is, akik az elmúlt tíz évben velünk voltak, de nem szeretnének történelmi környezetben játszódó játékot készíteni.”

A Ghost-franchise valószínűleg túlnőtte önmagát. Az új Ghost of Yotei az első becslések szerint szinte olyan gyorsan fogy, mint elődje. Emellett a Sony már dolgozik a Chad Stahelski által rendezett élőszereplős filmen és a Ghost of Tsushima: Legends című animén, amely a többjátékos módon alapul. Mindezek alapján szinte biztos, hogy a Sucker Punch még legalább egy rész erejéig visszatér a Ghost-sorozathoz.

Forrás: WCCFTech, VGC

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.