Strauss Zelnick kifejezetten bízik a BioShock következő részében, bár tény, hogy ezen Ken Levine nem dolgozik (bár tőle is hamarosan jön valami…).
12,5 éve adta ki az Irrational Games a BioShock Infinite-et. A sorozat alkotója, Ken Levine majd úgy döntött, hogy feloszlatja a stúdiót, és megalapítja a sokkal kisebb Ghost Story Games-et, amely jelenleg a Judas-on dolgozik. Levine nemrég kijelentette, hogy a Judas bizonyos hasonlóságokat mutat a BioShockkal, de sok szempontból eltér is tőle. Eközben a 2K 2019 végén bejelentette, hogy egy vadonatúj stúdió, a kaliforniai Novato székhelyű Cloud Chamber veszi át a BioShock IP irányítását. A Cloud Chambernek megvoltak a maga problémái: 2023-ban rebootolta a projektet, és augusztusban nagy létszámleépítést hajtott végre (amely kb. 80 alkalmazottat érintett), ami megbízható források szerint az új BioShock megjelenését 2027 második felére halasztotta.
A korábbi stúdióvezetőt, Kelley Gilmore-t az iparág veteránja, Rod Fergusson váltotta fel, aki korábban többek között az Epic Gamesnél, a The Coalitionnél és a Blizzardnál dolgozott. Fergusson arról ismert, hogy jól ért a stúdiók átvételéhez és a stúdió erőforrásainak a játék sikeres befejezésére való összpontosításához, és pontosan erre van itt szükség. A Take-Two 2026 második negyedévi eredménybeszámolóján (ahol bejelentették a Grand Theft Auto VI másodszori halasztását) Strauss Zelnick vezérigazgató elmondta, hogy a játék jó úton halad afelé, hogy a franchise-ot a következő szintre emelje.
„Nagyon örülünk, hogy Rodot meg tudtuk szerezni a Cloud Chamber vezetésére. Ő a BioShock franchise új vezetője. Nyilvánvalóan hihetetlenül tapasztalt szakember. Már korábban is dolgozott a BioShock franchise-on, konkrétan az Infinite-en. Részt vett a Gears of War és a Diablo fejlesztésében is. Nagyon hálásak vagyunk, hogy csatlakozott a Cloud Chamberhez. A BioShock az egyik legfontosabb franchise számunkra. Nagyon izgatottak vagyunk a következő BioShock megjelenése miatt. Néhány változást hajtottunk végre a szervezeten belül. Átcsoportosítunk néhány dolgot. Jelenleg úgy érezzük, hogy a játék jó úton halad ahhoz, hogy olyan terméket adjunk ki, amely meghaladja a fogyasztók elvárásait. Nincs sok új hír, csak az, hogy a következő BioShock a franchise-ot egy új szintre emeli, ami mindig is a célunk volt minden franchise-unkkal kapcsolatban,” mondta Zelnick.
A rajongók addig is megelégedhetnek a Judas-szal, amely Zelnick szerint hamarosan megjelenik, és valószínűleg a BioShock 4 előtt lesz kész.
Forrás: WCCFTech



