Kissé érdekes hasonlatot alkalmazott a Battlefield 6 egyik vezető beosztású fejlesztője az élő szolgáltatású (live service) játéka kapcsán felmerülő problémák kezelésével kapcsolatban.
Volt egy rövid, gyönyörű pillanat, amikor mindenki boldognak tűnt a Battlefield 6 iránt. Voltak panaszok a térképek méretére és a játékmenettel kapcsolatban, de a modern katonai lövöldözéshez való visszatérés és a hatalmas pusztítás még a legcinikusabb multiplayer FPS-rajongókat is meggyőzte. De aztán megjelent a battle royale mód, a Redsec, és a live service gépezet mozgásba lendült egy csalódást keltő új pályával és heti kihívásokkal, amelyek kötelezővé tették a battle royale játékot, véget vetve ezzel a Battlefield 6 mézesheteinek.
A Battlefield Studios sietve igyekezett megoldani ezeket a problémákat, miközben a Steamen az értékelések vegyesre (Mixed) romlottak, így a Battlefield 6 fejlesztői is foglalkozni kezdtek a helyzettel. Az IGN-nek nyilatkozva Justin Wiebe tervezési igazgató biztosította a játékosokat, hogy a stúdió mindig figyel. Wiebe a csapat megközelítését is felhozta, amellyel a közösség által felvetett problémákra reagálnak egy live service forgatókönyvében. De a közösség által felvetett problémák kezelését egyensúlyba kell hozni a játék meglévő ütemtervével.
„Amint a játék elrajtolt, voltak olyanok, akik mindenféle játékosok közötti kommunikációt figyeltek, jegyzeteket készítettek, és azt mondták, hogy ezt live service-ben terveztük megvalósítani, de úgy halljuk, hogy ez problémát jelent a közösség számára. Akkor beszéljük meg. Nézzük meg, hogyan tudjuk ezt prioritásként kezelni. Mindig azt mondom, hogy a live service-ben ketyeg az óra. Minden alkalommal, amikor egy játékos problémát jelent, elindítod az órát, és megméred és értékeled az idődet a játékos számára, hogy biztos lehess benne, hogy a játékos és a közösség tudja, hogy figyelünk rájuk, és meg fogjuk tenni, amit tudunk, hogy reagáljunk.
Ezt a jövőbeli ambícióinkkal is összevetjük, az összes különböző tartalommal és élménnyel, amit a live service-ből szeretnénk létrehozni, mert ez csak az élmény kezdete, és biztosak akarunk lenni abban, hogy foglalkozunk a játékosok visszajelzéseivel, és új, izgalmas élményeket is hozunk nekik. Amikor pályafrissítéseket végzünk, és sok időt fordítunk a pálya kidolgozására, biztosra akarok menni, hogy az hozzáad a játékosok élményéhez. Hogy ne csak egy gyors kozmetikai változtatás legyen, ugye? Hogy legyenek új, szórakoztató dolgok, amiket felfedezhetnek. Hogy új és értelmes módon gazdagítsa a játékmenetet,” mondta Wiebe.
Wiebe nem mondott semmit sem a Battlefield 6 jövőbeli pályáiról, de ez talán azért van, mert egy új pálya, az Eastwood a jövő héten érkezik.



