Nioh 3: nem lesznek hirtelen kiugróan nehéz szegmensek!

A Team Ninja nem szeretné, hogy a következő játékának nehézségi görbéje „tüskés” legyen, hiszen ez eléggé zavaró tud lenni.

 

A Nioh 3 lesz az első játék a Team Ninja fantasy akció-RPG sorozatában, amelyet a stúdió saját anyavállalata, a Koei Tecmo ad ki. Az első két részt a Sony Interactive Entertainment adta ki, így azok hogy először PlayStation konzolokon jelentek meg, és csak később PC-n, míg az új játék egyszerre lesz elérhető PlayStation 5-ön és PC-n. Ez messze nem az egyetlen változás a harmadik részben. Egy másik nagy változás, hogy egyfajta nyitott terep környezetet kínál a korábbi két rész viszonylag lineáris térképei helyett.

Ez, ahogy Yasuda Fumihiko producer a Multiplayer.it-nek adott interjúban elmagyarázta, a játékot hozzáférhetőbbé teszi az első két Nioh-hoz képest, és a csapat azokat a hirtelen nehézségi ugrásokat is megúszta, amelyek a játékot élvezhetetlenné tehetik az újoncok számára. Az általános kihívás szintje azonban továbbra is olyan magas marad mint a Team Ninja által készített akciójátékoknál szokásos. A stúdió főként a Ninja Gaiden IP kapcsán ismert (nemrég jött ki a remek Ninja Gaiden 4).

„Vannak olyan játékosok, akik valószínűleg több ezer órát fektettek a Nioh sorozatba, de sokkal többen vannak azok, akik újoncként érdeklődnek a Nioh 3 iránt, és szeretném, ha mindenki élvezni tudná a játékot. Az újoncok számára egy nagyon alapos, de nem túlzottan részletes tutorialt készítettünk. A legfontosabb azonban az volt, hogy a játék ne tartalmazzon hirtelen nehézségi ugrásokat. Mindennek fokozatosan kell történnie. A felfedezés sokkal szabadabb, de a nyílt terepen is vannak nagyon kemény ellenfelek, akiket le kell győzni. Arra koncentráltunk, hogy a játékosoknak sokkal több lehetőséget kínáljunk a főellenségek legyőzésére, legyen az felszerelés vagy maga a felfedezés. De a játékainkra jellemző kihívási szintet nem csökkentettük.

Mindig is úgy gondoltam, hogy a játék szempontjából igazán fontos az, hogy hogyan állsz szembe a vereséggel. Talán egy olyan demóban mint amit a Tokyo Game Show-n mutattunk be, vereséget szenvedsz, és ez frusztráló lehet. De ami igazán számít, az az, hogy mit gondol a játékos a vereség után. Mit kell szereznem? Hogyan kell felkészülnöm a győzelemre? Úgy döntöttünk, hogy sok lehetőséget kínálunk, hogy a játékosok megtalálhassák a saját útjukat a győzelemhez, hogy legyőzzék azokat az erős főellenségeket. Végül is nagyon fontos, hogy sikerrel járj, hogy megéld az ezzel járó izgalmas érzést, hogy rájöjj, valóban legyőzheted azt a főellenséget, és elengedhetetlen volt, hogy ezt a Nioh 3-ban is megőrizzük,” mondta Yasuda.

A Nioh 3 február 6-án jelenik meg PlayStation 5-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech, Multiplayer.it

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV