Star Wars: Fate of the Old Republic: nem kell öt évet várni rá?

Casey Hudson szerint az új Star Wars-játék nem fog 2030-ban, vagy esetleg azután megjelenni, hanem ennél kevesebb idő alatt készül el.

 

A The Game Awards legnagyobb meglepetése talán a Star Wars: Fate of the Old Republic bejelentése volt a pletykák ellenére, de mindenki azt hitte, hogy a Knights of the Old Republic (KotOR) Remake fog felbukkanni a rendezvényen. Ehelyett egy teljesen új projektet láthattunk, amelyet Casey Hudson, az eredeti Knights of the Old Republic rendezője és producere (valamint a Mass Effect trilógia rendezője) vezetett. Hudson egy új céget alapított Arcanaut Studios néven, amelynek székhelye Edmontonban, Alberta tartományban található, további irodákkal Kelownában, Brit Columbia tartományban. A stúdió viszonylag nemrég, júliusban jött létre. Ez logikus, mivel Hudson korábban egy másik stúdióval, a Humanoid Originnel volt elfoglalva, amelyet évekkel ezelőtt alapított, és amelyet 2024 végén finanszírozási hiány miatt be kellett zárnia.

Ez a felismerés kissé lehűtötte a Star Wars: Fate of the Old Republic körüli izgalmakat, mivel a játékosok rájöttek, hogy még sokáig kell várniuk, mire játszhatnak vele. Nem segített a helyzeten, hogy más nagy Star Wars-játékprojektek mint például a Knights of the Old Republic Remake és a Quantic Dreamtől a Star Wars: Eclipse is hasonló sorsra jutott: túl korán jelentették be őket. Jason Schreier, a Bloomberg szerkesztője még tovább fokozta ezeket a félelmeket a Bluesky-on, amikor azt mondta, hogy a Lucasfilm szerint a stúdió idén alakult, ami azt jelenti, hogy a 2030-as megjelenés optimista becslés, és talán PlayStation 7-es játék lesz. Hudson azonban később bekapcsolódott a megjelenési időponttal kapcsolatos vitába, és azt mondta a rajongóknak, hogy felejtsék el a 2030-as pletykákat, mert a játék még azelőtt megjelenik.

A részletek egyelőre szűkösek (azon kívül, hogy a projekt a Knights of the Old Republic szellemi utódja, nem pedig közvetlen folytatása), az Arcanaut és a Lucasfilm azonban kifejezetten kijelentette, hogy ez egy narratíva vezérelte akció-RPG lesz. Ez egy szoros, történetközpontú élményre utal, amelyben nem lesznek hatalmas, nyílt világok rengeteg mellékes tartalommal és tevékenységgel. Így ne számítsunk arra, hogy Tattooine-t, Coruscantot, Hothot vagy más hatalmas régiókat bejárhatunk, miközben a galaxis jelentéktelen polgárainak problémáit oldjuk meg. Ehelyett, ahogy Hudson a Star Wars hivatalos weboldalának interjújában megjegyezte, a fejlesztők arra fognak összpontosítani, hogy egy erőteljes, filmszerű kalandot nyújtsanak, amelyet a játékosok cselekedetei, a narratíva mélysége és a magával ragadó világépítés hajt.

Ez nem sokban különbözik az eredeti Knights of the Old Republic-tól, amely viszonylag lineáris volt és csak körülbelül 7,5 órányi melléktartalmat tartalmazott. Ezt figyelembe véve nem lehetetlen, hogy a Star Wars: Fate of the Old Republic valamikor 2029-ben megjelenjen. Egy másik lehetséges gyorsító tényező az MI használata a fejlesztés során, amely hatékony alkalmazása esetén bizonyosan lerövidítheti a fejlesztési időt. Ez azonban egyes rajongók körében nem biztos, hogy tetszeni fog.

Forrás: WCCFTech, Bsky, Star Wars, HowLongToBeat

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV