Már készülőfélben volt egy Halo Infinite VR verzió, a 343 Industries már effektíve dolgozott rajta. Ha mindig is tudni akartad, hogyan működne a Halo Infinite VR-ben, akkor most szerencséd van, mert felkerültek a netre az artworkök, sőt, még egy játékmenet videó is!
Egy Rebs Gaming nevű Twitter felhasználó szerint készülőfélben volt egy Halo VR projekt, a Reverie, aminek 2017-ben kellett volna megjelennie, ám a 343 Industries technikai problémákkal találkozott a VR technológia kapcsán, illetve a korlátozott számú felhasználó sem volt túl jó ómen a játék leendő sikere szempontjából.
Az említett tweetet alább megnézheted, amely a projekthez kapcsolódó művészeti alkotásokat és képeket is tartalmaz.
Halo Infinite Virtual Reality project called Reverie that 343 considered creating in 2017 but didn’t due to hard challenges with VR and limited VR users. However there were a few companies 343 interviewed that had an extreme amount of promise. By Dan Chosich. #Halo #Xbox pic.twitter.com/L8Zy82SGn5
— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) July 6, 2022
De ez még nem minden! Rebs Gaming egy újabb posztjában bemutatta azt is egy újabb Twitter-videójában, milyen lett volna a Halo Inifinite VR verzió irányítása!
In response to my post about the canceled Halo VR project, here’s our only look at what Halo VR would look like. This was created by Nibre_ who was hired by 343 as a Halo MCC engineer after he posted this in 2019 👀 #Halo #Xbox pic.twitter.com/UvOQGGw4mg
— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) July 8, 2022
Rebs tweetjei szerint a 343 már 2017-ben fontolgatta egy Halo VR-élmény létrehozását. A technológia azóta nagyot lépett előre, a VR-headsetek sokkal könnyebben elérhetővé váltak. Az olyan játékok, mint a Half-Life: Alyx és a Resident Evil 4 VR bebizonyították, hogy a virtuális valóságos játékok végre eljutottak arra a pontra, hogy izgalmas és magával ragadó történeteket meséljenek el. A 343 azonban 2017-ben még nem állt készen arra, hogy a Master Chiefet a VR-közönség elé tárja.
A törölt Halo projekt játékmenetéből tehát kiderült, hogyan nézhetett volna ki a franchise, ha a játékosok egy VR headset segítségével átveszik Master Chief irányítását. A Halo franchise továbbra is a Microsoft egyik legnagyobb franchise-a. Az élőszereplős sorozat második évadot kapott, a Halo Infinite pedig olyan rajongókat nyűgözött le, mint John Carpenter filmrendező, amikor tavaly megjelent. Bár a legújabb játék sok játékost vonzott a free-to-play multiplayerrel és a nyílt világú kampánnyal, a rajongók még mindig vissza-visszaugranak a korábbi Halo-játékokba.
A rajongók csalódottak voltak, amikor a Halo Infinite kampánya a kooperatív multiplayer nélkül indult, ami a franchise minden fő bejegyzésében szereplő kiemelkedő funkció. A fejlesztő 343 Industries végre rövidesen kiadja a Halo Infinite kooperatív módját, és a kiválasztott játékosok jövő héten kipróbálhatják. Nem tudni, hogy a kooperatív játék hozzáadása ezen a ponton elég lesz-e ahhoz, hogy a rajongókat visszacsábítsa a Halo Infinite-hoz. Sok rajongó a Halo: The Master Chief Collectionhöz tér vissza a Spartanokkal folytatott többjátékos Halo-csatákért.
A Halo-univerzum persze tovább bővül, és további Halo Infinite többjátékos tartalmak is készülnek. A játékosok hamarosan élvezhetik a régóta halogatott kooperatív kampányt, emellett pedig a Halo Infinite-hoz megjelenik a rendkívül testreszabható Forge mód is, amelynek köszönhetően a rajongók végtelen mennyiségű új pályát készíthetnek és módot testre szabhatnak és játszhatnak majd, és tekintve, hogy az ilyen funkciók milyen jól működtek más játékoknál a múltban, ez valószínűleg jelentősen bővíti majd a Halo Infinite hozzáadott értékét. A VR-játékok egyre fejlettebbé és megfizethetőbbé válásával talán eljön a nap, amikor egy Halo VR-játék valósággá válik, és a 343 Industries már most rendelkezik egy olyan feljesztőkkel, akik képesek arra, hogy ezt megvalósítsák.
Forrás: ComicBook