A Full Circle talán túl sokat olvasta A Pál utcai fiúkat, ha ilyen nemecsekernősre vette a játék elnevezését…
Teljes cross-play és cross-progression lesz az előző és a jelenlegi konzolgeneráció és a PC között, így bármelyik platformon játszhatunk a többiekkel, és mindenhol folytathatjuk attól függetlenül, hogy hol hagytuk abba. Ez jellemzi a skate.-et, és itt emelnénk ki, hogy a kiadót ismervén (Electronic Arts) jó lesz tartani attól, hogy free-to-play játékká változott a nemrég egy tavaly szeptemberi verziójában kiszivárgott deszkázás. Mobilos verzió is készül, de a konzolokat magukat még nem nevezték meg, ami furcsa.
Dan McCullo, a Full Circle igazgatója szerint a játékosoknak a legtöbb értéket szeretnék elhozni, és az általuk választott platformon úgy játszhassanak, ahogy szeretnék. A terveik szerint a cross-play és cross-progression a mobilra is ki fog terjedni, de itt még eléggé kezdetleges állapotban van a fejlesztés. A céljuk az, hogy a kezelhetőség és minden remekül hasson. Ha ez megvan, akkor mindent össze fognak hozni, és szerinte remek lesz, hogy a barátainkkal bármelyik platformon deszkázhatunk.
Cuz Parry, a kreatív rendező hozzátette, hogy nem véletlenül nem Skate 4 a neve, mert nem egy folytatás, remake, előzmény, vagy remaster. Ez pusztán a skate., amivel hosszabb távra terveznek. Ez nem egy iteratív, kísérletező cím, nem lesz Skate 5-10, mert nem fognak állandóan ilyesmit kiadni. Meghallgatják, hogy mit mondanak a játékosok, és az általuk kért funkciókat beteszik, majd végül kihangsúlyozta, hogy ez nem a Skate 4, és ezért van a játék végén egy pont.
Isabelle Mocquard, a Full Circle termékmenedzsere szerint évekre tervezik a skate. támogatását: a fejlesztők a koncepciójától kezdve tudták, hogy valami eltérőt akarnak. Nem olyan játékot akartak, amit végig lehet játszani, hanem valami olyasmit, amihez gyakran visszatérünk, és ott új dolgokat fedezhettek fel. Az az álmuk, hogy a skate. sosem ér véget, és ehhez aktívan fogják támogatni új játékmenetbeli elemekkel és finomhangolással, új tartalmakkal és eventekkel, továbbá szezonális bónuszokkal a játékot, amiben bár lesznek mikrotranzakciók, McCullo szerint nem lesz pay-to-win, ugyanis a pályák nem lesznek fizetős falak mögé téve, sőt, játékmenetbeli előnyt sem kapunk a pénzünkért, és lootboxok sem lesznek fizetős formában.
Mocquard hozzátette, hogy sok olyan verzió volt a free-to-play modellek között, ami tetszett nekik, és olyan is, ahol nem. Továbbra is felfedezik a lehetőségeket, de például az Apex Legends, vagy más, sikeres F2P címek ihletet adtak nekik: ezekben a költekezés opcionális, és többnyire a kényelem és a kozmetika jár érte. Ilyen modellel együtt tudják a közösséget tartani, és nem lesz megosztó, ha valaki költ pénzt, míg mások nem. A szociális kötődések, a játékon belül létrejött barátságok pedig így erősödni fognak a megosztás nélkül.
Deran Chung, egy másik kreatív igazgató szerint a skate. a When it’s done elvét követve akkor fog megjelenni, amikor elkészülnek vele. Mondhatná Parry után, hogy holnap megjelenik, de az a céljuk, hogy ne ba___ák el, így időt szánnak rá, hogy ne legyenek lehetetlen célkitűzéseik a megjelenési dátummal kapcsolatban. Szerinte ez a jó út, de izgatott, hogy többen játszhatnak a nyáron és a következő hónapok során is a fejlesztés alatt álló skate.-tel.
Jelentkezni ahhoz itt lehet.
Forrás: Gematsu