A vicc? Az Activision Blizzard szerint működőképes megoldás nem orvosolja a hibát!
A Diablo Immortalt egy grindfesztiválnak lehet nevezni, ha egyetlen forintot sem vagyunk hajlandóak költeni a játékra, amin a kínai techgigászok egyike, a NetEase is dolgozott. Az abszolút mobilra (iOS, Android) tervezett játék a bejelentés után végül PC-n is megjelent, de nyilvánvalóan messze nem azt a szintet képviseli, amit egy teljes értékű Diablo résztől elvárhatunk (persze, eközben készül a hagyományosabbnak tekinthető Diablo IV is).
Most egy olyan bug bukkant fel, ami a játékosoktól több milliónyi tapasztalati pontot (XP-t) vesz el, és a hétvége során a Diablo Immortal kapott is egy hotfixet, amiben az Activision Blizzard több bugot is meg akart javítani. Ezek közé tartozott az is, ami a játék Battle Passán keresztül a játékosnak járó XP kiosztását akadályozta meg. A baj csak ott van, hogy miközben a Blizzard azt mondja, hogy a bugot kijavította (és így a hiányzó XP-t is pótolták, elvileg), a hiba még mindig ott van a játékban!
„A különböző Battle Pass feladatokban szerzett XP-t nem kapták meg a játékosok. Volt egy hotfix, amely ezt orvosolja, és a csapat végigmegy, hogy kiszámolja az egyes egyének elvesztett XP-jét a hiba által érintett időszakokon keresztül. Megvannak ezek az adatok. Az XP-t akkor kapják meg [az érintettek], ha átnéztük az adatokat,” írta a Blizzard, de a Redditen ennek ellenére továbbra is azt látni, hogy a patch semmit sem javított ki. Volt arra is példa, hogy néhány játékos több milliónyi XP-től esett el a hibajavítás telepítse után.
Tehát már ott tartunk, hogy egy alapvető funkció sem működik rendeltetésszerűen a Diablo franchise mellett a Blizzardra is elképesztően rossz fényt vető játékban, ahol forintban száz milliónyit is el kellene költeni ahhoz, hogy egyetlen karakterünket ki tudjuk maxolni. Erre már a „hihetetlen” kifejezés sem kellően erős.
Forrás: WCCFTech