A Square Enixtől az Embracer Grouphoz átvándorolt Crystal Dynamics játéka bár már be lett jelentve, sok részletet még nem tudunk róla…
A Patreonos fizetős fal mögött található Sacred Symbols podcast legújabb részén Colin Moriarty arról beszélt, hogy állítólag az új Tomb Raiderhez szánt forgatókönyvből szerzett meg egy részletet. Ezt használják a megfelelő szinkronszínészek kiválasztásához. A játék kódneve Moriarty szerint Jawbreaker, és egy kicsivel idősebb, tapasztaltabb Lara Croft lesz benne (és ezért keresnek egy atléta testalkatú, harmincas éveiben járó, kb. 168 centis brit hölgyet, aki szinkronhang mellett a mozgásdigitalizációs, mocap munkákat is elvégezheti).
A játék földhöz ragadtabb hangnemmel, némi fantasy elemekkel, illetve Lara esetében módosított munkával rendelkezik, ugyanis Croft nem fog síremlékeket lenyúlni, hanem inkább ezek védelmével foglalkozik. Az apjával kapcsolatos problémákat maga mögött tudta hagyni, de Lara élete így is valamelyest elzártságtól és magánytól küzd, ugyanis valamelyest celeb státuszú lett. Viszont a síremlékek után kutatók új generációja iránt törődik, és a csapatra szüksége is lesz, amikor egy másik, a világot alapjaiban megváltoztató kataklizma felbukkan.
Moriarty megbízhatósága megkérdőjelezhető, de a ResetEra fórumon a részben visszavonult Dusk Golem/AestheticGamer is írt egy kommentet: „Alig várom, hogy az emberek megtudják a biszexuális randizást és a borzalmas horror elemeket.” Úgyhogy itt is egy komoly eltérésre lehet érdemes felkészülni, ha a Square Enix alatt kiadott Tomb Raider előzménytrilógia hangnemével és stílusával kell a Crystal Dynamics új, Unreal Engine 5-öt használó felvonását összevetni.
A stúdió hivatalosan ennyit mondott régebben: „A Crystal Dynamics büszke arra, hogy részese lehet az Unreal Engine 5 elindításának. Ez az új engine új szintű történetmesélést és játékélményt eredményez. Éppen ezért örömmel jelentjük be, hogy most kezdtük el a következő Tomb Raider játékunk fejlesztését, amely az Unreal Engine 5-öt használja. Célunk, hogy a részletesség határait feszegessük, és olyan kiváló minőségű filmes akció-kalandjáték-élményt nyújtsunk, amelyet a rajongók megérdemelnek mind a Crystal Dynamicstól, mind a Tomb Raider franchise-tól. Alig várjuk, hogy együtt vágjunk neki ennek az utazásnak. Köszönjük, és még egyszer gratulálunk az Epic Games csapatának.”
A pletykák persze nem hivatalosak.
Forrás: WCCFTech