Több mint négyszáz képp bukkant fel a 2v2-es versenynek tervezett, majd végül törölt sztorimódból.
A Redditen PurpleToaster20 egy tonna képet publikált a Treyarch törölt játékmódjából. Ezeken a dokumentációkat, a Call of Duty: Black Ops IIII korai buildjeit és forgatókönyvét is meg lehet tekinteni. Mivel rengeteg képről van szó, érdemes ellátogatni a Redditre, de aki türelmes, augusztus 18-ától egy videót is megtekinthet, ugyanis ebben a közel fél órásnak tervezett anyagban az assetek és információk is minden feltárulnak, és a szivárogtató szerint több forrásból gyűjtötte össze ezt a pakkot.
A Call of Duty: Black Ops IIII sztorimódját 2017-ben törölték. Ebben a tervek szerint két, egyenként két fős csapat küzdött volna meg egymással. A „career” kódnevű módban 15-20 perces küldetések során hamarabb kellett volna eljutni a pálya végére, kiiktatva a mesterséges intelligenciát. A narratíva szerint a Black Ops III utáni világban játszódott volna, és egy pandémia, továbbá a természeti katasztrófák sújtják azt. Vagy a szabad emberek hadseregét (Free People’s Army), vagy a tovább gondolt ENSZet (World United Nations, az ENSZ pedig a United Nations…) szolgálhattuk volna, és állítólag a játék több pályája a megjelenéskor ezt figyelembe véve lett összerakva.
A rövid küldetések egyedi eseményeket tartalmaztak volna attól függően, hogy melyik oldalt szolgáljuk, így a két térfél két eltérő szemszöget kínált volna, és lett volna olyan esemény, ahol a konfliktus fegyveres harcokat eredményezett volna, így rövidebb PvP szekciók is lehettek volna, amik során a másik csapatot lassíthattuk volna be. Négy küldetés majdnem el is készült a szivárogtató szerint (Air Assault Convoy, Data Control, Data Escape, Snatch and Grab). A Snatch and Grab csak akkor lett volna játszható, ha a World United Nations a Data Controlt megnyerte volna, úgyhogy ezért is lehetett volna változatosság a törölt egyjátékos élményben.
Kár, hogy végül ez nem valósult meg, mert egyedi lett volna a kompetitív stílusa miatt.
Forrás: VG247