Vince Zampella: „Nem volt elég kísérletezés a Battlefield 2042-vel!”

Zampella, aki nem csak a Respawn alapítója, hanem a Battlefield franchise vezetője is mostanában, kifejtette, hogy miért hasalt el a Battlefield 2042.

 

Zampella tehát eléggé nagy feladatot kapott az Electronic Artstól, miután a lassan egy éve megjelent Battlefield 2042 nem hozta a kitűzött szintet. A Barron‘snak adott interjújában kifejzette, hogy a DICE miért nem volt sikeres ezzel a játékkal (holott még a Criterion is segített nekik, feláldozva a Need For Speed új részének fejlesztését, de az anime stílusát a fotorealizmussal ötvöző részt hamarosab a kiadónak be kell jelentenie):

„Szerintem csak egy kicsit túl messzire mentek attól, ami a Battlefieldet meghatározza. Megpróbáltak pár dolgot, ami talán ambiciózus volt. Ilyen volt például a játékosok számanak növelése is. stb. Nem hiszem, hogy elég időt töltöttek azzal, hogy kitalálják, mitől lesz ez szórakoztató. Ez nem eleve rossz ötlet, csak a felépítés és a kivitelezés módja nem tette lehetővé, hogy megtalálják a lehető legjobb megoldást,” mondta a Battlefield 2042-ről és a DICE-ról Zampella. Ez persze nem jelenti azt, hogy azonnal, egy-két éven belül már látni fogjuk a következő részt.

Zampella szerint teljesen új struktúra állt fel, és egyszerre több stúdió dolgozik a következő részen. A lehető legjobb tehetségeket gyűjtik össze, majd időt adnak nekik, hogy valami kiváló szülessen. A DICE mellett a Ripple Effect Studios (korábban DICE Los Angeles, ennek is alapítója volt Zampella!), továbbá a Halo korábbi kreatív igazgatója, Marcus Lehto új stúdiója, a Ridgeline Games is ezen dolgozik. A Ridgeline lesz a játék sztorimódjáért a felelős.

Zampella nem véletlenül emelte ki, hogy igen, lesz egyjátékos kampánymód is a következő Battlefieldben, mert az emberek imádják ezt. Vannak olyanok is, akik viszont csak a multiplayerre kíváncsiak, de olyanok is, akik csak a történet iránt érdeklődnek. Nekik biztosítani kell a sztorit, hogy egy kaland része lehessenek. És úgy tűnik, hogy ezt megadja nekik…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu