Az előre feltöltős (egyenleges) mobilosok pedig szívhatják a fogukat a Battle.net-követelmény miatt.
Mike Ybarra, a Blizzard elnöke magyar idő szerint szerda este fél tizenegykor arról írt a Twitteren, hogy egy súlyos DDoS-támadás éri a szervereket, a csapatok pedig igyekeznek ezt kezelni, megoldani, és emiatt volt sok csatlakozási hiba az Overwatch 2 rajtjának napján. Majd tegnap reggel fél hétkor Aaron Keller, a játék rendezője hozzátette, hogy jelentős előrelépések történtek a szerverhibák és a stabilitás körül, és egy második túlterheléses támadás is bekövetkezett. Az egész éjszaka során ezzel foglalkoztak, majd megköszönte a türelmünket, és több infóra tett ígéretet. Tehát ez a rajt sem volt zökkenőmentes.
A Blizzard közzétett egy listát, amiben az ismert bugokat és elindítási hibákat listázta a cég. Akik a PC-s és konzolos fiókjukat egyesítették, egy váratlan szerverhibát (Unexpected Server Error) láttak; több kozmetikus tárgy és pénznem nem tűnik fel a játékosoknál, holott azokkal rendelkezniük kellene; továbbá a szerverekről több esetben is indokolatlan lecsatlakozás történt, ami ugye annyit jelent, hogy a játékos kiesett a mérkőzésből.
Az ismert bugok listája hosszabb: több, „Csak neked” (Just For You) szekciókban a dinamikus bundle-k ára nem bukkan fel; PC-n a teljes képernyős és keretmentes ablakos módból alt+tabozás fekete képernyőt eredményez; a visszajátszások (Highlights) során a kamera rossz helyen lehet; a Total Mayhemben a hősök megnyitásához kötődő kihívások nem minden esetben haladnak; a Workshop Green Screen és a Workshop Island nem megfelelő pályákat tölt be és néhol a programkód is megroggyan emiatt; a Numbani, Necropolis, az Illios CTF és a Temple Of Anubis ideiglenesen ki lett kapcsolva; ha nem angol nyelvet használunk, Echo Kiriko, Sojourn és Junker Queen ultimate során mondott sorait mondja angolul; Bastion sebzését módosítani fogják a System-Wide Malfunction szezonális hihívás során, mert több hős nincs értékelve megfelelően…
És ennek külön bekezdést szánunk: az SMS-védelem külön figyelmet érdemel. Ha egy olyan telefonszámot használunk, amit egy másik fiókon már alkalmaztak, akkor a kliens nem használható. Ha ez beköetkezik, zárjuk be a játékot, lépjünk be az érintett Battle.net-fiókba egy böngészőből, és változtatssuk meg egy egyedi telefonszámra. Csakhogy akik előre feltöltős egyenlegű számot használnak, nem tehetnek arról, ha az előző számhordozó mondjuk csalt! Emiatt kizárni ártatlan játékosokat nem valami korrekt.
Forrás: WCCFTech