A Bayonetta 3 állítólag egy időben félig nyílt világú játéknak volt tervezve

Egy jelentés szerint a Bayonetta 3 hosszú és elhúzódó fejlesztési ciklusa során a játék potenciálisan egy félig nyitott világú környezetben játszódott volna.

 

Egy új jelentés szerint a Bayonetta 3 hosszú és elhúzódó fejlesztési ciklusának egyik lehetséges oka az volt, hogy egy időben félig nyitott világú játékként tervezték megvalósítani. A Bayonetta 3-at még 2017-ben jelentették be először, amit aztán egy hosszú, ötéves fejlesztési ciklus követett, ami hihetetlenül fáradtá és aggódóvá tette a rajongókat a megjelenés miatt. Bár voltak zökkenők és ellentmondások a megjelenés előtti napokban, a Bayonetta 3 a PlatinumGames számára hatalmas sikert hozott, lelkes kritikákat kapott Nintendo Switch-en, bizonyítva, hogy megérte a várakozást.

Néhány rajongó talán elgondolkodik azon, hogy miért és hogyan végződött a Bayonetta 3 fejlesztése ilyen zűrösen és hosszadalmasan, aminek egyik lehetséges okát Imran Khan egy nemrégiben megjelent riportjában említette. Khan nemrég indította el Patreonján a „Everything Everywhere Once A Week” nevű játékhírlevelet, amely számos játékkal foglalkozik, köztük a Bayonetta 3-mal is. Megjegyzi, hogy az egyik kevésbé ismert oka annak, hogy a játék fejlesztése hosszadalmas volt, annak köszönhető, hogy eleinte potenciálisan félig nyitott világú környezetben fogant.

Míg a Nier: Automata egy nyílt világú játék a PlatinumGames-től, ez a premissza eredetileg a fejlesztő egy másik Switch-exkluzív akciójátékából, az Astral Chainből merített. Állítólag ez egy nagy, Super Mario 64-hez hasonló hub-világot tartalmazott volna, amelyben Bayonetta vagy esetleg más karakterek különböző világokba mennének, amelyek szintén rendelkeznek némi nyitottsággal. Ez aztán elég sok kísérletezést eredményezett ennek az ötletnek, de állítólag a tempóját tekintve is szétesett.

Maga a Nintendo is közbelépett, és megkérte a fejlesztőket, hogy vegyenek vissza a dolgokból, mivel a Switch teljesítmény szempontjából is megroggyant a nyomás alatt. Bár a Bayonetta 3 végül a fejezetek szerint lett felépítve, Khan megjegyzi, hogy a játékban még mindig vannak maradványai ennek az eredeti ötletnek. Például Thule lett volna a hub-világ, amelyet a végleges kiadásban kisebb darabokra bontottak, hogy Bayonetta és Viola hozzáférhessen.

Más ínyencségek közé tartozik, hogy a ládákat úgy tervezték át, hogy nagyobb területre illeszkedjenek, és sok egyedi környezetet biztosítottak volna. A fegyverek átalakítása is szerepet játszott volna abban, hogy a játékosok hogyan mozogtak volna a játékban, valamint. Annak ellenére, hogy ezt az ötletet elvetették, Khan azt feltételezi, hogy mivel a PlatinumGames szereti újra felhasználni a leselejtezett ötleteket, felveti, hogy ezt a félig nyitott világú ötletet egy teljesen más játékban is felhasználhatják a későbbiekben.

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu