A Konami talán nem csak a Silent Hill IP-jéhez térhet vissza több évnyi csend (és idegesítő pachinkózás) után…
Régebben az a pletyka járta, hogy a Metal Gear Solid 3: Snake Eaterből egy újabb verzió készült, amin egy neves portoló/kisegítő stúdió, a Virtuos dolgozott, és a cég fő programozójának LinkedIn-profilján felbukkant, hogy egy „AAA akció-kaland remake-jén” dolgozik. Ezek bár érdekesen hangzanak, de önmagukban nem sokat jelentenek. Talán ezért is gondolta úgy a Virtuos, hogy rátesz egy lapáttal, ugyanis a weboldalján feltüntette a Konamit.
No nem díszből, hanem amiatt, mert a japán cég a Virtuos egyik kliense volt nemrég. Most már azt is állítja a stúdió, hogy a Kojima Hideo által hátrahagyott FOX Engine-nel is tapasztalatuk van. Azt pedig ugyebár a Metal Gear Solid V: Ground Zeroes és a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain használta, majd Kojima távozása után a Metal Gear Survive is ezt a technológiát alkalmazta, de ezzel a franchise behúzta a kéziféket (jó, itt is volt pachinkózás, de az minket nem érint).
Ha valóban az eredetileg PS2-exkluzív Metal Gear Solid 3: Snake Eater lesz felújítva, érdekes lesz látni, hogy Big Boss történetét (ugyanis ez nem AZ a Snake, akit az első két részben láttunk…) miképp modernizálhatja a Virtuos, ugyanis 2004 novemberében még sehol nem volt a FOX Engine. Az is furcsa, hogy nem az első résszel kezdenék az egészet (ha igazán pedánsak akarunk lenni, történetileg EZ az első rész…), mert lehetne az első két Metal Gearrel kezdenei valamit, és utána a Metal Gear Soliddal foglalkozhatna a Konami, de mivel a Silent Hillhez való visszatérés is a Silent Hill 2 Remake-kel kezdődik, a logikátlan választás itt is logikusnak tűnik…
Azért itt el kell mondanunk, amit ilyenkor mindig megteszünk: ez még nem hivatalos, és sem a Konami, sem a Virtuos nem fog többet nyilatkozni, amíg nem történik valamilyen bejelentés.
Forrás: WCCFTech