A korábban a God of War franchise-on dolgozó gameplay producer immár, úgy tűnik, a Nintendo alkalmazásában áll, ahol kiadói és fejlesztői kapcsolatokkal foglalkozik.
A God of War: Ragnarökön és a sorozat korábbi részein dolgozó egyik producer bejelentette, hogy a Sony csapatát elhagyva új lehetőség után néz. A veterán egészen más szerepkörbe rendezkedik be: segít majd harmadik féltől származó élményeket vonzani a Nintendo ökoszisztémájába.
A narratív irányultságú videójátékok meglehetősen rossz hírnévre tettek szert azzal kapcsolatban, hogy a harcrendszerük nem túl fényes, gyakran a fejlesztés során hozott tudatos döntések miatt, amelyek a játék bizonyos aspektusait helyezik előtérbe.
A God of War azonban vitathatatlanul az egyik olyan franchise, amely sikeresen egyensúlyt teremtett e két elem között. Zökkenőmentesen integrálja a megtévesztően egyszerű és szórakoztató harcot egy narratíva-központú játékmenetbe.
Hannah Foell, a játékok nagyra értékelt harcrendszerének egyik producere a Twitteren jelentette be új pozícióját. Csatolt egy videót, amelyben frissíti az életrajzát, hogy „[Senior] Manager, Partner Management @Nintendo”. Egy következő tweet megerősíti, hogy csatlakozik a Nintendo of America harmadik féllel foglalkozó csapatához. Ahogy fogalmaz, azért „hogy a fejlesztői és kiadói kapcsolatokat előmozdítsa”. Végül izgatottságát fejezi ki a kilátás miatt, hogy „AAA fejlesztőkkel” együttműködve új élményeket hozhat a vállalat számára.
A combat produceréből a külsős partnerek menedzserévé válni jelentős ugrás, és a válaszok tele voltak a kollégák gratuláló üzeneteivel.
Tapasztalatai valószínűleg felbecsülhetetlenek lesznek a Nintendónál. A látszólag családbarát vállalatnál, amely inkább nem veti bele magát a brutalitásába, amiről a God of War ismert. Annak megítélésében azonban, hogy mely külsős fejlesztésű címek kerülhetnek életképesen a cég katalógusába, kétségtelenül sokat segít majd egy ilyen jelentős franchise-on eltöltött idő.
A God of War: Ragnarök valószínűleg soha nem fog Nintendo platformokra érkezni. Azonban más triple-A címek és franchise-ok már eljutottak oda. Az egykor lehetetlennek hitt The Witcher 3: Wild Hunt és a Skyrim is sikeresen került a Nintendo Switchre. Ráadásul a Cloud Streaming – a konzolon játszott tartalmas játékok hagyományos módszere – nélkül.
Forrás: Twitter
✨️📯🦡✨️ pic.twitter.com/JXeHfU1X0j
— Hannah Foell 👀 (@hannanimal) December 16, 2022