David Gaider szerint „extrarealisztikus, nyálkás mellbimbó textúrákkal” is rendelkezhetne az eredetileg 2009-ben megjelent játék…
Mostanában szinte mindegyik kiadó remake-el (és ezzel akár remekel…). Az Activision Blizzard az első két (2007-ben és 2009-ben megjelent) Call of Duty: Modern Warfare-t gondolta újra, az Electronic Arts a 2008-as Dead Space-et dolgozta át (és már érdeklődik egy kérdőívben, hogy a második és harmadik részt is remake-elje, erről a minap írtunk), a Ubisoftnál készül a 2003-as Prince of Persia: The Sands of Time Remake (hacsak a nadrágszíj meghúzása során nem állították le a fejlesztését; ezt a Yves Guillemot vezette kiadóból kinézzük…), nem beszélve a Splinter Cellről. Aztán ott van a Capcomtól az egy hónap múlva megjelenő Resident Evil 4 Remake, jó tizennyolc évvel annak megjelenése után, és a CD Projekt RED is bejelentette, hogy az első The Witcherből az Unreal Engine 5-ön új változatot készít…
Talán emiatt írta a Twitteren David Gaider, az első három Dragon Age írója, hogy talán ezt a játékot elővehetné az Electronic Arts, hogy remastert készítsen (igaz, a határvonal egy remaster és egy remake között nem olyan egyértelmű, és erről egy másik ex-BioWare-es, Mark Darrah beszélt régebben): „Ha már a múlt századbeli játékok remasterelésénél tartunk, mi a helyzet a Dragon Age Originsszel? A grafikája már a megjelenés idején is elmaradt a korábbitól… el tudod képzelni vadonatúj PlayStation 5-ös funkciókkal? Még a Dragon Age: Inquisition-szintű grafika is nagyszerű lenne! Én csak azt szeretném, hogy Morrigan ne legyen olyan vállú, mint egy amerikai focista, és hogy a szexjelenetek ne úgy nézzenek ki, mintha valaki bábukat ütögetne össze és azt kiabálná, hogy „most csókolózzatok!”.
A Dragon Age Origins összes női modellje a férfi animációs riget használta. Úgy gondoltam, hogy ez különösen furcsán nézett ki Morriganen, akinek egyedi modellje nagyon karcsú volt, és ennek megfelelően módosították (különösen a vállaknál). Nem tudom nem észrevenni a változást. Nem szándékozom másra utalni. Morrigan még mindig remekül nézett ki a Dragon Age Originsben? Persze. Lehetett volna több testalkat a Dragon Age során mindkét nem számára, beleértve a még szélesebb vállakat is? Ez nagyszerű lett volna, de a modellezőket és az animátorokat korlátozta a rendelkezésre álló rigek sokfélesége. Egyszerűen ez így működött…”, írta Gaider, aki a broodmother ellenfeleknél említette meg, hogy náluk lenne ez a nyálkás, valódinak kinéző mellbimbó textúra.
A BioWare a Dragon Age: Dreadwolfon dolgozik épp, Gaider pedig az idén megjelenő Stray Gods: The Roleplaying Musicalen.
Forrás: PCGamer