Counter-Strike 2: a Valve végre bejelentette, mi lesz ez! [VIDEO]

A Counter-Strike: Global Offensive-et játszó közönségnek nem kell a pénztárcájába nyúlnia a Valve bejelentése hallatán.

 

Röviden annyit kell tudni (mivel a pletykák miatt gyakran figyelemmel kísértük az eseményeket), hogy a Counter-Strike 2 korlázott elérhetőségű tesztelése már most is zajlik, és a nyáron már meg is jelenik a Source 2 engine-en futó játék egy ingyenes frissítéssel a Counter-Strike: Global Offensive-en. Tehát aki CS:GO-zik, itt folytathatja, amit akár már tíz éve elkezdett.

A Valve szerint Counter-Strike 2 a Counter-Strike történetének legnagyobb technikai előrelépése, amely új funkciókat és frissítéseket biztosít az elkövetkező évekre. A teljes funkcionalitás leleplezésére még a nyárig várnunk kell, de a játék felé vezető út már ma elkezdődik a Counter-Strike 2 tesztelésével a kiválasztott Counter-Strike: Global Offensive játékosok számára. A tesztidőszak alatt a funkciók egy kisebb részét értékeli a Valve, hogy a teljes megjelenés előtt az esetleges problémáktól megszabadult állapotban lépjen a közönség elé „a csékettő”.

A füstgránátok mostantól dinamikus volumetrikus objektumok, amelyek kölcsönhatásba lépnek a környezettel, és reagálnak a világításra, a lövésekre és a robbanásokra. A füst mostantól képes kölcsönhatásba lépni más játékbeli eseményekkel, ezzel pedig új lehetőségeket teremthet. A lövedékek és a HE gránátok nyomhatják a füstöt, hogy rövid időre kitisztítsák a látóhatárokat vagy kiterjesszék az elfedést. Mostantól a füst kiszivárog a nyitott ajtókon és a betört ablakokon, le- és felszáll a lépcsőkön, valamint hosszú folyosókon terjeszkedik, és más füstökkel kombinálódik. A füstrészecskék az egységesített világítási rendszerrel működnek együtt, ami valósághűbb fényt és színeket tesz lehetővé.

A tick rate már nem számít a mozgás, a lövés vagy a dobás során. Az altick -frissítések a Counter-Strike 2 szívét képezik. Korábban a szerver csak diszkrét időintervallumokban (úgynevezett tick-ekben) értékelte ki a világot. A Counter-Strike 2 új frissítési architektúrája miatt a szerverek pontosan tudják, hogy mikor kezdődik a mozgás, mikor adnak le egy lövést vagy mikor dobnak el egy gránátot. Ennek eredményeképpen a tick-számtól függetlenül a mozgásunk és a lövésünk egyformán reagál, és a gránátok mindig ugyanúgy landolnak.

A frissítésektől a felújított változatokig a pályák tisztábbak, világosabbak, jobbak. A felújított pályákat (Full Overhaul Maps) teljesen újjáépítették az alapoktól kezdve, kihasználva az összes új Source 2 eszközt és renderelési funkciót. A frissített pályák (Upgrade Maps) az új Source 2 világítást használják, beleértve a fizikailag alapú renderelési rendszert, amely valósághű anyagokat, világítást és tükröződéseket eredményez. Az alapműnek nevezhető pályák (Touchstone Maps) olyan klasszikus, szilárd alapokon nyugvó térképek, amelyekkel a játékosok értékelhetik a Counter-Strike játékmenetbeli változásait a CS:GO és a CS2 között. Ezeken javítottak a világításon és „a karakterek olvashatóságán”, de egyébként nem változtattak. A Source 2 eszközei és renderelési funkciói elérhetőek lesznek a közösségi pályakészítők számára, hogy megkönnyítsék az építést, a kísérletezést. Figyeljetek a Source 2 Item Workshopra, amely később, a korlátozott tesztelés során lesz elérhető.

Hozzuk át a teljes Counter-Strike: Global Offensive készletünket a Counter-Strike 2-be. Nemcsak, hogy minden tárgyat megtarthatunk, amit az évek során összegyűjtöttél, de mindegyik megkapja a Source 2 világítással és anyagokkal kapcsolatos előnyeit. A régi modellek és felületek támogatása mellett az összes alapfegyver nagy felbontású modellekkel lett frissítve, és néhány fegyverfelület kihasználja az új modellek előnyeit.

A felhasználói felülettől a játékmenetig minden vizuális hatás újra lett gondolva. A Counter-Strike 2-ben az összes vizuális effektus megújult. A Source 2 világítási és részecske-rendszerekkel teljesen új megjelenést és viselkedést kap például a víz, a robbanások, a tűz, a füst, a torkolattűz, a lövedéknyomok, illetve a becsapódási effektek is. A Counter-Strike 2-ben a játékmenet legkritikusabb látványelemeit az olvashatóságot szem előtt tartva tervezték újra. A lövedék becsapódása távolról is jól látható, az irányított, idővel elhalványuló vérbecsapódások pedig több információt nyújtanak a világban való mozgás közben. Tapasztaljuk meg a teljesen újraírt robbanásokat, tüzet, vagy a C4-es világítást. A Source 2 engine-t és a modern hardvert kihasználva a Counter-Strike 2 környezeti effektjei jobb vizuális hűséggel és nagyobb konzisztenciával rendelkeznek. A Counter-Strike 2 felhasználói felülete teljesen megújult, beleértve a friss vizuális effekteket az egész kezelőfelületen. Ezek a fejlesztések nem csak jól néznek ki, hanem fontos játékállapotokat is közvetítenek. A Counter-Strike 2 hangjait átdolgozták, hogy jobban tükrözzék a fizikai környezetet, jobban elkülönüljenek, és több játékállapotot fejezzenek ki. A hangok kiegyensúlyozottabbak is lettek a kényelmesebb hallgatási élmény érdekében.

A Counter-Strike 2 a nyár folyamán érkezik PC-re. További részletek itt olvashatóak.

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu