Stray Gods: The Roleplaying Musical: megjelenési dátumot kapott a musical-RPG [VIDEO]

A Summerfall Studios játéka (ami mögött a Humble Games lesz a kiadó) pontosította, hogy mikortól lesz kapható.

 

Nem egy hatalmas költségvetésű AAA-játékról van szó, de azért mégis olyasmi a koncepciója, amit eddig nem nagyon láttunk (leszámítva a hatalmas bukásnak számító Balan Wonderworldöt, de az platformer volt inkább…), így emiatt lehet még érdekes a játék, ami jelenleg csak PC-re készül, és mivel a Humble (Humble Bundle…) a kiadó, nagy eséllyel nem is lesz konzolos átirat, hacsak nem lesz olyan kimagasló siker a Stray Gods: The Roleplaying Musical.

Tavaly márciusban, a bejelentéskor már összefoglaltuk, miről szól: „Egy modern fantasy világban játszódik, ahol a görög istenek köztünk élnek. Grace egy múzsa erejével felvértezve meg tudja győzni a többieket, hogy musical számokat adjanak elő, és eközben futnia kell az idő ellen, hogy kiderítse, hogy elődje pontosan miképp is halt meg. Az utolsó múzsa kalandját egy kézzel illusztrált musical-RPG-ben élhetjük át. A Dragon Age fő írója és alkotója, David Gaider fejéből származik a koncepció, úgyhogy egy dallal teli városi fantasy történet vár ránk, ahol a választásainktól függ majd a sorsunk.

Három dolgot találhatunk meg a sztori során: a hangunk, a válaszaink, illetve talán a szerelmet is: a hangunkat egy reménnyel, önfelfedezéssel és az utunk megtalálásával lelhetjük meg. Lehetünk nyersebbek, használhatjuk a sármunkat, vagy tárgyalhatunk a sok elágazó dal során. Eredeti, interaktív musical darabok lesznek, amiket Austin Wintory (Grammy-re jelölt zenész; Journey, Banner Saga), Scott Edgar, Steven Gates, Simon Hall (Tripod-trió), illetve Jess Cerro (Montaigne) szereztek. A döntéseink változtatnak a dalokon és a végkimenetelen is.

A válaszkeresés az RPG-k DNS-ére alapul. Veszteségről szól a történet, továbbá a sorsunk uralmunk alá hajtásáról, hogy az általunk keresett válaszokat meg tudjuk találni. Sosem lesz ugyanaz két show. Több végigjátszás, teljesen eltérő musical élmények, rajtunk áll, hogy milyen lesz a történet. Barátságot, szerelmet, vagy saját magunkat is megtalálhatjuk a mítikus görög istenek és szörnyek által átitatott világban. Sok röhejes, rejtélyes és örömteli karakter van, és közben megtudhatjuk, hogy a kulisszák mögött mi történik, mielőtt túl késű lenne. Négy lehetséges kedves van a játékban.

A Stray Gods: The Roleplaying Musical egy musical a játékok szerelmeseinek, illetve egy videojáték a musicalek kedvelőinek. David Gaider elképzelését például Laura Bailey (The Last of Us Part II, World of Warcraft), vagy Mary Elizabeth McGlynn (Silent Hill 2, Steven Universe, Resident Evil) keltette életre, de a stáb további tagjait (videojátékokból, tv-ből, Broadway-ről ismerősek lesznek) hamarosan fel fogják fedni.

„Már egy ideje követjük a Summerfall Studios hihetetlenül tehetséges csapatának útját, és nagyon örülünk, hogy partnerük lehetünk, hogy segítsünk átvinni a Stray Gods: The Roleplaying Musical-t a célvonalon, és a

rajongók kezébe adni világszerte. A Stray Gods egy egyedülálló és innovatív élmény, amely egy színházi musicalt és egy elágazó RPG-narratívát ötvöz, és végső soron pontosan azt a fajta játékot testesíti meg, amelyet a Humble Games szeretne a világra hozni,” mondta Mark Nash, a Humble Games globális kiadói alelnöke a sajtóközleményben. „A Humble azonnal megértette, hogy mit csinálunk a Stray Gods-szal, és már a kezdetektől fogva tudta, hogy ez valami különleges. Izgatottan várjuk, hogy a Stray Gods esetében is partnerek lehessünk, miközben tovább fejlesztjük ezt a vad és csodálatos videojáték-musicalt,” tette hozzá Liam Esler, a Summerfall Studios ügyvezető igazgatója.

„Köszönjük csodálatos támogatóinknak, akik támogatták a 2019-es Fig-kampányunkat; azóta keményen dolgoztunk. Bár igaz, hogy a COVID jelentősen lelassított minket, a Humble tavalyi támogatása lehetővé tette számunkra, hogy a Stray Godsot nagyobbá és jobbá tegyük. Most már teljes szinkronunk, több dalunk és hosszabb játékidőnk van. Még van egy kis tennivalónk, de hamarosan mindent leleplezünk, és megéri majd várni,” mondta a kreatív rendezői posztot betöltő Gaider. „Sok oka volt annak, hogy nevet akartunk változtatni, de az elsődleges motiváció az volt, hogy mivel a projekt túlnőtt azon, amit eredetileg elképzeltünk, úgy éreztük, hogy egy friss, új névre van szükség, amely jobban illik a játék hangvételéhez és témáihoz. Rájöttünk, hogy amit csinálunk, az kevésbé kalandjáték, sokkal inkább szerepjáték – nem „szerepjáték” a mainstream értelemben, hanem egy olyan játék, amely valóban a szerepjátékos döntésekre épül a párbeszédben és a dalokban. Úgy érezzük, hogy a Stray Gods: The Roleplaying Musical sokkal jobban tükrözi azt, amit készítünk, és azt, hogy a Summerfall Studios merre szeretne haladni a jövőben,” fejtette ki Elie Young, a Summerfall Studios felelős producere, hogy miért nevezték át a játékukat.”

A Stray Gods: The Roleplaying Musical augusztus 3-án jelenik meg PC-re (Steam).

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu