A Far Cry 7 tanulhatna az Assassin’s Creed: Mirage koncepciójából

A francia kiadónak egyszerűbb, koncentráltabb játékot kellene csinálnia mind a két franchise-ának következő részében.

 

Az Assassin’s Creed: Mirage-ról a Ubisoft közölte, hogy ezzel a játékkal vissza kíván menni az alapokhoz (de a Prince of Persia: The Lost Crown is hasonló utat jár). Miért ne tehetne így a Far Cry 7-tel pláne azok után, hogy az utóbbi részekkel (főleg az 5, New Dawn, 6 hármasával) valamelyest megosztóvá tette a sorozatot, ami 2004-ben még merőben más stílusú volt, és csak a későbbiekben kezdett egy nagyobb sandbox területet kínálni a játékosoknak. Ám ahogy egyre nőtt a világ és a játékonként változó rosszfiú őrültsége, úgy az értékelések kezdtek egyre lejjebb kúszni.

A Far Cry 7-tel megtehetné a Ubisoft, hogy itt kurtít a feleslegesnek tűnő dolgokon. Legyen egy kisebb világa, amiben sokkal több a részletesség, és így sok érdekességet lehetne a játékosoknak eldugni, Lineárisabb játékstílust kellene követni, amivel talán új életre kelhetne a lassan húsz éves franchise. Így a világon való munka helyett új játékmechanizmusok is jöhetnének, mivel a rövidebb játékidővel lehetne töményebb, de ki nem fáradó (!) élményt prezentálni a közönségnek. Így a főgonosz is nagyobb hangsúlyt kaphatna, és esetleg a játékosok, akik az utóbbi néhány részt már nem követték figyelemmel, talán visszatérhetnek.

2023-ra nem jelentett be a Ubisoft új Far Cry-t, talán jövőre terveznek valamit (viszont addigra el kellene felejteni a PlayStation 4-et és az Xbox One-t, igaz, a PlayStation 5 és az Xbox Series X is áremelésen esett át…). A huszadik évforduló remek alkalom tudna lenni arra, hogy itt is visszaforduljanak a túl termetessé váló, rövid távon fárasztónak tekinthető nyílt világtól, és így közelebb tudnának Yves Guillemoték lenni ahhoz, amit a játékosok valóban akarnak.

Hiába van egy nagy világ egy játékban, ha az unalmas, vagy nincs motiváció arra, hogy szórakozzunk benne, vagy valami mást is csináljunk a küldetéseken kívül…

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu