A lengyel stúdió beismerte, hogy nem lett olyan feszült a Dying Light 2: Stay Human éjszakai játékmenete, és emiatt is dolgoztak egy nagyobb frissítésen.
A 2015-ben megjelent Dying Light a parkour mozdulatokban szenvedett hiányt, de az éjszakai játékmenet sokkal inkább horrorisztikus élménnyé tette azt. A feszültséget késsel is lehetett vágni benne, ám a Techland a folytatás esetében nem tett így, hanem kissé érthetetlen módon visszavett belőle, és most már azt hallani a lengyelektől, hogy túlzásba vitték ezen a téren a változtatásokat, és tudják, hogy ezen módosítaniuk kellett…
A minap már szó esett a Good Night, Good Luck nevű Dying Light 2-frissítést ünneplő közvetítésről, de ezúttal nem a The Walking Dead és a Payday 2-es crossover kapcsán, hanem az éjszaki feszültség hiánya miatt (. Michal Borecki, a játék senior producere elismerte, hogy talán átestek a ló túloldalára, amikor stresszcsökkentést akartak elérni a Dying Light 2 éjszakai játékmenetében: „Nagyon szerettük volna visszahozni az éjszakát az első Dying Lightból, de [a Dying Light 2] első verziójában kicsit túlzásba vittük, így megpróbáltuk megtalálni az egyensúlyt a félelmetes sötét éjszakák [az első játék] és a Dying Light 2 megközelíthetőbb éjszakái között. Úgy gondoljuk, hogy megtaláltuk az egyensúlyt [a két játék között].”
A kettévált alsó állú Volatile zombik az utcákon és a tetőkön is nagyobb veszélyt okoznak, és egy opcionális szűrő is jött a játékba, hogy még sötétebbé tegyük az éjszakákat. A hangeffektekbe és a zseblámpába is belenyúlt a Techland a könnyebb lopakodás érdekében. Július 13-áig tart a Bloody Nights esemény (minél később vagyunk az éjszakában, annál veszélyesebb lesz kinn maradni a lootrt), amiben ki lehet próbálni ezeket.
Paulina Dziedziak, a Techland senior PR-specialistája pedig azt emelte ki, hogy az első Dying Lightban a játékosok nem nagyon mozdultak ki éjszaka a nagy veszély miatt. A második részben van sikító, majd üldözni kezdő zombik, de ők könnyne lerázhatóak, ám cserébe a játék éjszaka kevésbé volt érdekes. A Good Night, Good Luck frissítéssel a lengyel fejlesztők a játékosok visszajelzéseire is reagáltak. A parkourban sokkal nagyobb irányítást kapunk a levegőben (eredetileg a momentumot lerontotta, „túlzottan lebegett”), és megmarad a lendületünk is. Két parkour stílus is van, a Physical és az Assisted, utóbbi több segítséget nyújt.
Legalább figyelnek a játékosokra.
Forrás: PSL