A Gunfire Games úgy látta, hogy az akció-RPG két fegyvere talán túlzottan erős lett, és jobb lenne gyengíteni azokat.
Sok bugot javítottak, illetve a minőség fejlődésére törekedtek az újabb nagy Remnant II-frissítéssel, ám ami fontosabb, az a nerfelés (gyengítés), amit a Gunfire Games a Nightfall és az Enigma nevű fegyverekkel művelt, miután a játékosok gyorsan, szinte órák alatt rájöttek arra, hogy a fegyvertár jelentős része elhanyagolható, hiszen ez a két lőfegyver a többi előtt járt minden tekintetben.
A Nightfall egy termetes puska, amit a Nightweaver legyőzésével lehet megszerezni, viszont a nerf következtében az alap és a Dreadwalker módban is csökkentve lett tüzelési rátája, azaz kevesebb töltényt ereszt ki magából. A fejlesztők szerint azért vágták ezt vissza, mert a fegyver túl sok sebzést okozott. A legerősebb alternatívák az aktív modokkal is kb. 20%-kal alacsonyabb DPS-t (másodpercenkénti sebzést) okoztak, és emiatt döntöttek a Nightfall lassítása mellett.
A másik érintett fegver az Enigma nevű pisztoly. Eddig ezt a fegyver tekintették a játékosok a közelharci legjobb választásként. A Gunfire Games úgy látta, hogy a területre ható hatása túl hatékony volt, így az AOE burst sebzését az Overload módban levitte 40-ről 30-ra, és a tether sebzést is 75%-ról levitték 65%-ra. A fegyvert másképp is gyengítette a stúdió: az eddigi harminc töltényes tárból lett huszonöt (ah igen, a tipikus zsugorfláció, amikor ugyanazon termék kisebb kiszereléséért kérnek el ugyanannyit!), az elvett öt töltény pedig a tartalékba vonult, így az 125-re módosult. A stúdió továbbra is módosítani fog az Enigmán, úgyhogy ez csak a kezdet: a fegyver az ellenfél páncélzatát figyelmen kívül hagyja, így valószínűleg ez is távozni fog a Remnant II-ből.
A közönség visszajelzései szerint továbbra is a Nightfall és az Enigma maradt a Remnant II két legjobb fegyvere, és ezzel a lépéssel a stúdió a fegyvertár többi tagját tette talán figyelemre méltóbbá, és így a játékmenet változatosabb lehet.
Forrás: GameRant