Ha már a Konami nem írta ki Hideo Kojima nevét a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain dobozaira (sem), valaki úgy döntött az ausztrál JB Hi-Fi üzletláncban, hogy valaki úgy pakolja ki a polcokra a lemezeket, hogy fölé kiírja, hogy „A HIDEO KOJIMA GAME”, ezzel is tisztelegve a tegnapi nap során 52. születésnapját ünneplő Hideo Kojima előtt.
Kojima ezt a képet retweetelte Twitteren, úgyhogy ezzel is egy dörzsölt húzással állt elő egyfajta gerillamarketingben. Több JB Hi-Fi üzlet is kiírta a japán úriember nevét, így elég durva láncreakciót indított be Ausztráliában az egy hét múlva megjelenő Metal Gear Solid V: The Phantom Painnel kapcsolatban.
Felmerülhet a kérdés, hogy mégis miért 89 ausztrál dollár a játék arrafelé? Ott már régóta drágábbak a játékok (elvégre a szállítási költségeket bele kell számolni), és mivel bár kisebb a piac és van kereslet még drágábban is a játékokra, élnek ezzel a kiadók, hogy ne veszteséges áron értékesítsék a játékaikat.
De visszatérve a témára: így kell reklámozni, ha már maga a kiadó elutasítja a már megszokott megoldást.