A Starfield a Microsoft egyik legnagyobb dobása volt idén, és a Bethesda Game Studios remek munkát végzett az űrkalanddal. De vajon zavarja-e a játékosokat, hogy a játék nem tökéletes, és néha furcsa dolgok történnek benne? Pete Hines, a Bethesda fejese szerint nem kell aggódni, mert a játékélmény sokkal fontosabb, mint a bugok.
A Starfield lenyűgözte a kritikusokat és a játékosokat egyaránt, akik elmerülhettek az űr végtelen lehetőségeiben. A Bethesda Game Studios nem spórolt a részletekkel és az innovációval, de ez nem jelenti azt, hogy a játék hibátlan lenne. Pete Hines, a Bethesda fejese elismerte, hogy a Starfield nem mentes a bugoktól, de ezt nem tartja nagy problémának. A GamesIndustry.biz-nek adott interjújában elmagyarázta, hogy miért.
Hines szerint a Bethesda Game Studios mindig is arra törekedett, hogy olyan játékokat készítsen, amelyek maximális szabadságot adnak a játékosoknak. Ez azt is jelenti, hogy néha előfordulhatnak olyan helyzetek, amelyek nem várt eredményeket hoznak. De Hines szerint ez nem rontja el a játékélményt, sőt, néha még vicces is lehet.
“Természetesen vannak bugok. De ez elrontja az élményedet? Vagy egy olyan játékod van, ami folyamatosan leköti a figyelmedet, és mindig új dolgokat próbálsz ki benne?” – kérdezte Hines.
Hines álláspontja talán nem meglepő, hiszen a Bethesda Game Studios játékai híresek arról, hogy bugosak, de mégis nagyon népszerűek. A Starfield esetében talán nem is olyan zavaróak a hibák, hiszen az űr maga is tele van rejtélyekkel és meglepetésekkel. De persze sok játékos nem ért egyet Hines-szel, és azt várják el egy ilyen nagyszabású játéktól, hogy minél kevesebb hibával fusson.
Egy jó példa erre a The Elder Scrolls V: Skyrim, ami szintén rengeteg bugot tartalmazott, de mégis az egyik legjobb játék lett az elmúlt évtizedben.
Forrás: GamesIndustry.biz