Starfield: nem volt extra nyomás alatt a Bethesda Game Studios! [VIDEO]

Jerret West, az Xbox marketinges igazgatója szerint nem volt a Bethesda Game Studioson (BGS) plusz nyomás, miután az Arkane a Redfallal nagyot hasalt.

 

„Ha arra gondolsz, hogy hova szeretnénk eljutni a first-party, belsős játékokkal, akkor azt szeretnénk, hogy minden olyan legyen, ahol nincs egyetlen olyan cím sem, amelyiknek ekkora súlya és elvárása lenne. Ha a Starfieldet nézem, nem feltétlenül gondolom, hogy a Redfall túlzott nyomást helyezett rá. Azt hiszem, a Starfield saját magára helyezte a nyomást, mivel egy húzónév az ökoszisztémában. A Bethesda két évtizedenként egyszer készít új IP-vel egy RPG-t. Szóval, egyszerűen természetes volt a figyelem körülötte.

A marketing oldaláról nézve ez élesítette a gondolkodásunkat, hogy nagyon tervszerűnek és pontosnak, valamint nagyon őszintének és nyíltnak kell lennünk a közösséggel, hogy mi a Starfield és mi nem. Szóval ez kiélezte a gondolkodásunkat, de nem feltétlenül tudom, hogy ez a Redfallhoz kötődött-e. Amikor olyasmit adsz ki, mint a Starfield, és az Xboxhoz kötődik, az emberek tényleg ezen a szemüvegen keresztül nézik, akkor az ilyen típusú címekkel szemben határozottan megnövekedett az elvárás és az ellenőrzés,” nyilatkozta West a Gamesindustry-nak.

Akinek Nvidia GeForce RTX videókártyája van, nem kell csüggednie: lehetőség van arra, hogy az XeSS (Intel) és az FSR (AMD) helyett az Nvidia technológiáját, a DLSS-t alkalmazza. A NexusModson találhatjuk a modot, ami az End gombbal hozza fel a menüjét a játékban, csak engedélyeznünk kell az FSR-t, mert ennek helyét veszi át PureDark modja. A modot a játék alapkönyvtárába tömörítsük ki, tegyük fel az Upscaler Base Plugint, tegyük a PDPerfplugin.dll-t a mods/UpscalerBasePlugin mappába, továbbá ugyanide tegyük az nvngx_dlss.dll-t és a libxess.dll-t. Ennyi a telepítés, egy perc alatt megoldható.

Frozburn készített egy videót, amihez egy Intel Core i9-13900K CPU-t és egy Nvidia GeForce RTX 4090 GPU-t használt. Natív 4K felbontásban futtatta az alap AMD FSR 2-es és a moddolt Nvidia DLSS 2-es felskálázási megoldást, és összevetette a kettőt. A teljesítmény hasonló, de a DLSS-en jobb és tisztább a képminőség, és PureDark modja elvileg a DLSS 3-at is hamarosan támogatni fogja. A második videón pedig ElAnalistaDeBits veti össze a PC-s, az Xbox Series S-es és az Xbox Series X-es teljesítményt. Az XSS-en a teljesítmény egész jól optimalizált, és legtöbbször stabil 30 FPS a frame rate, miközben nem sokat áldozott fel a grafikából.

Forrás: WCCFTech, WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu